ساخت ۱۴ واحد مسکن محرومان خلیل شهر با بسیج همه امکانات

باقری از ساخت ۱۴ واحد مسکن محرومان خلیل شهر با بسیج همه امکانات خبر داد و گفت: این واحدهای مسکونی با هدف خانه دار کردن افراد نیازمند فاقد مسکن به همت کمیته امداد و سپاه و خیران در حال ساخت است.

«رضا باقری» در حاشیه بازدید از روند 14 واحدی خلیل شهر برای محرومان فاقد مسکن تحت پوشش امداد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: خوشبختانه روند پیشرفت خوبی در ساخت 14 واحد مسکن محرومان خلیل شهر را شاهد هستیم و امیدواریم با اتمام این پروژه بخشی از تعهدات ما در این بخش مرتفع شود.

 

رئیس کمیته امداد بهشهر با قدردانی از همراهی سپاه پاسداران در ساخت مسکن محرومان افزود: سپاه پاسداران در همه‌جا یار و یاور کمیته امداد بوده است و کار ساخت مسکن برای این خانواده‌ها با همکاری سپاه و خیران گامی مهم برای توانمنمدسازی افراد محروم در این بخش است.

 

وی خاطر نشان کرد: همواره یکی از اهداف کمیته امداد یاری رساندن به محرومان در شرایط سخت اقتصادی و مقاوم‌سازی منازل آنان است که در شهرستان بهشهر با قوت در حال اجرایی شدن است.

 

باقری با تاکید بر حفظ کرامت انسانی خانواده های تحت پوشش امداد گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد احداث مسکن محرومین بوده و در تلاشیم تا  مدد جویان کمیته امداد و افراد تحت پوشش با حفظ کرامت انسانی صاحب‌خانه شوند.

 

رئیس کمیته امداد بهشهر افزود:  خدمات‌ رسانی به بهترین بندگان خداوند از بزرگ ‌ترین افتخارات و عبادات محسوب می‌شود و در کارنامه اعمال ما ثبت خواهد شد و ساخت مسکن، یکی از اقدامات کمیته امداد در بحث توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است.

 

وی یادآور شد: خدمت به مردم وظیفه و تکلیفی دینی است و در نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) این رسالت جدی تر و برجسته تر با همت و تلاش خیران مورد توجه است تا همه با هم برای توانمندسازی افراد جامعه تلاش کنیم.

کد خبر 1110344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha