بازدید میدانی از فعالیت‌های کانون‌های مساجد شهرستان پارس آباد انجام شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: بازدید میدانی از فعالیت های کانون های مساجد شهرستان پارس آباد همزمان با برگزاری سومین رویداد ملی «فهما» انجام شد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: بازدید میدانی از فعالیت های کانون های مساجد شهرستان پارس آباد همزمان با برگزاری سومین رویداد ملی «فهما» انجام شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این بازدیدهای هر ساله با هدف بهبود فعالیت های فرهنگی و هنری کانون ها و تشویق و ترغیب فعالان و مدیران کانون ها به اجرای برنامه ها صورت می گیرد.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا این بازدیدها به صورت محدود و در زمان بندی کاهش پیک شیوع صورت گرفت تا از شیوع این بیماری جلوگیری شود.

 

سقاء خاطر نشان کرد: ارائه بسته های فرهنگی و اطلاع از عملکرد کانون ها از مهمترین محورهای این بازدید میدانی از کانون های مساجد است.

 

وی ادامه داد: سومین رویداد ملی «فهما» هم اکنون در 3 شبستان و 16 رواق برگزار می شود و فعالان کانون های مساجد می توانند برنامه های خود در قالب های مختلف را در سامانه بچه های مسجد بارگذاری کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد استان افزود: بیش از 600 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فعال هستند که از این تعداد 60 درصد در مناطق روستایی و 40 درصد در مناطق شهری قرار دارد.

کد خبر 1110348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha