ائمه جماعات فرماندهان قرارگاه مساجد هستند/ لزوم توجه به آبادانیِ فرهنگ در مسجد

امام جمعه شهر نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل گفت: آبادانی مساجد در حوزه های فرهنگی، سیاسی و اعتقادی هم باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام سید حسین علوی در دیدار با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آران و بیدگل، ائمه جماعات مساجد، فرماندهان حوزه مقاومت و پایگاه های بسیج نوش آباد گفت: مسجد در فرهنگ سازی و نهادینه کردن ارزش ها نقش مهم و اساسی دارد.

 

امام جمعه شهر نوش آباد افزود: اینکه خداوند متعال در قرآن فرموده مساجد را تعمیر کنید صرف آبادانی، عمرانی و ساختمانی نیست، بلکه مساجد باید آبادانی مساجد از حیث فرهنگی، سیاسی و ولایی هم مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام علوی افزود: ائمه جماعات فرمانده قرارگاه مساجد هستند که باید تمام امور مسجد و محله با آن ها هماهنگ و برنامه های مساجد با محوریت ائمه جماعات سیاستگذاری، برنامه ریزی و اجرا شود.


امام جمعه نوش آباد در ادامه اظهار داشت: روحانیون در رأس کانون هدایت و مدیر فرهنگی دل ها در مسجد، محله و شهر هستند و هیئت های مذهبی، کانون های فرهنگی مساجد و پایگاه های بسیج مستقر در مساجد از ظرفیت های مهم فرهنگی مذهبی مساجد هستند که باید از این ظرفیت ها به بهترین شکل بهره گیری شود.

 

حجت الاسلام علوی در ادامه تأکید کرد: بنا به فرموده قرآن عظیم الشأن در مقام مبارزه با دشمنان هم ادوات نظامی و هم افرادی که دارای نیروی عزم هستند نیاز است.

 

وی افزود: آنچه ظهور را نزدیک می کند داشتن نیرو های مخلص، صاحب عزم و میدانی همچون حاج قاسم است و بسیجیان باید از سیدالشهدای مدافعان حرم الگو بگیرند.

کد خبر 1110366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha