خدمتگزاری بیشتر به مردم، در عزل و نصب مدیران سنجیده می شود

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در آیین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: معیار و سنجش ایمان، در همین عزل و نصب هاست تا میزان خدمتگزاری بیشتر به مردم سنجیده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی صبح امروز پنج شنبه در آیین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: معیار و سنجش ایمان در همین عزل و نصب هاست تا میزان خدمتگزاری بیشتر به مردم سنجیده شود.

 

امام جمعه بجنورد اظهارکرد:  همه ما خدمتگزار یک نظام دینی هستیم نظامی که در آن شهیدانی همچون سردار سلیمانی، باهنر، رجایی، محمد زاده، باقری و حججی جان خود را فدا کرده اند.

 

حجت الاسلام نوری افزود: خدمت در این نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخار است که نصیب هر کسی نمی شود و باید شاکر چنین نعمتی باشیم .

 

«محمدعلی شجاعی» استاندار خراسان شمالی هم گفت: باید بپذیریم کشور همیشه مورد تهاجم است اما خروجی آن سربلندی و سرافرازی ‌مردم است زیرا خدمات ارزشمندی برای این مردم از سوی خدمتگزاران به نظام انجام شده است.

 

وی ضمن قدردانی از زحمات معاون سابق سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: «احمد برادران» در طول خدمتگزاری خود امور را عاقلانه و توام با صبر شکیبایی دنبال کرد و خروجی تمام این تصمیمات داشتن استانی سفید و بدون حاشیه در سطح کشور بود.

 

گفتنی است؛ در این آیین از زحمات «احمد برادران» تقدیر و «روح الله حسین پور» به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی معرفی شد.

 

 

کد خبر 1110395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha