امنیت و آرامش کنونی کشور حاصل جانفشانی‌های پاسداران است

بازوند،ضمن تجلیل از مجاهدت های فداکارانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بحران های استان گفت: امنیت و آرامش کنونی این کشور حاصل زحمات، تلاش و جانفشانی‌های شبانه روزی عزیزان فداکار و مخلص در نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه؛ «هوشنگ بازوند» درآیین تجلیل از فرماندهان قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف که با حضور مرادی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری، سردارعظیمی فرمانده قرارگاه نجف و دیگر فرماندهان ارشد این قرارگاه برگزار شد؛ گفت: این امنیت و آرامش مثال زدنی که کشور ما را به یک جزیره باثبات در خاورمیانه پرآشوب تبدیل کرده، ماحصل زحمات کسانی است که شب تا صبح در دره ها و کوه ها و نقاط مرزی مشغول پاسداری از این آب و خاک هستند.

 

استاندار کرمانشاه افزود: مردم  ما همیشه قدردان این جانفشانی‌ها و زحمات فرزندان شجاع، فداکار و دلاور ایران اسلامی هستند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: کارلوس کی روش سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به پرسش خبرنگار بی بی سی در مورد وضعیت امنیت در کشور ایران گفت؛ همسر من در ایران، تنهایی سوار ماشین می‌شود و به شیراز می‌رود و برمی‌گردد، کاری که در هیچ کشوری دیگری نمی‌تواند انجام دهد.

 

بازوند تاکید کرد: این امنیت و آرامش فراگیر که در کشور حکم فرماست ماحصل زحمات این سپاهیان است، کسانی که راهبری ۸ سال دفاع مقدس را عهده دار بودند و از یادگاران آن دوران پر افتخار هستند.

 

استاندار کرمانشاه مدیریت جهادی و میدانی را بسترساز تحول در توسعه کشور دانست واظهار کرد: استاندار به عنوان مدیر ارشد، عامل اصلی به حرکت در آمدن بدنه مدیریتی استان است و تا این مدیریت میدانی و جهادی عملیاتی نشود شاهد تغییر مثبتی نخواهیم بود.

 

وی تصریح کرد: از همان روز اول حضور در استان کرمانشاه با همین مدیریت میدانی و جهادی توانستیم  با کمک شما بحران های بزرگی مانند زلزله و سیل را به فرصتی برای توسعه استان تبدیل کنیم و بحران کرونا و بیکاری را مدیریت کنیم.

 

بازوند با قدردانی از تلاش‌ها و جانفشانی های مجموعه قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف در عرصه های گوناگون اظهار داشت: در این چهار سال که در استان حضور داشتم شاهد زحمات  این قرارگاه بودیم و در تمام بحران ها با تمام توان در میدان حاضر بودند.

 

کد خبر 1110397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha