نمایشگاه های آنلاین دسترسی مردم را افزایش داد/ افزایش جابه جایی محموله های پستی

باقری گفت: برپایی نمایشگاه های آنلاین و مجازی قرآن و کتاب دسترسی مردم را برای بهره گیری از این خدمات افزایش داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «حمید باقری« در دیدار با امام جمعه اصفهان به اقدامات شرکت پست اشاره کرد و اظهارداشت: با شیوع ویروس کرونا در کشور وضعیت خدمات رسانی دچار تغییراتی شده که شرکت پست در این خصوص با افزایش خرید های آنلاین فعالیت های بیشتری را پیدا کرد.

 

مدیرکل پست استان اصفهان افزود: نوع خدمات و فعالیت ها در این سال ها متفاوت شده در حالی که در گذشته مردم برای خرید های خود با حضور در فروشگاه ها اقدام می کردند اما طی این دو سال گرایش به خرید و فروش آنلاین افزایش یافته و شرکت پست نیز در انتقال مرسوله ها نقش دارد.

 

وی اضافه کرد: خرید و فروش آنلاین در کشور ایران در حال حاضر به سه درصد از کل معاملات رسیده در حالی که در کشورهای دیگر این میزان بیشتر است.

 

باقری با اشاره به برپایی نمایشگاه دیجیتال قرآنی و کتاب بر بستر فضای مجازی به جای نمایشگاه های حضوری، خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری این دو رویداد نبود اما توسعه فعالیت های دیجیتال باعث شده تا این اقدام انجام و البته بهره برداری نیز رشد داشت.

 

وی اضافه کرد: برپایی نمایشگاه های آنلاین و مجازی قرآن و کتاب دسترسی مردم را برای بهره گیری از این خدمات افزایش داد و مردم در مناطق دور دست امکان استفاده از این نمایشگاه ها را پیدا کردند.

 

مدیرکل پست استان اصفهان ادامه داد: یکصد هزار محموله پستی ناشی از خرید از این نمایشگاه ها توسط پست اصفهان به دست خریداران این نمایشگاه ها رسید.

 

*افزایش جابه جایی محموله های پستی

 

وی با اشاره به اینکه زیرساخت های شرکت پست در این سال ها افزایش یافته، خاطرنشان کرد: هاب بزرگی برای تجزیه محصولات و همچنین دستگاه دیجیتال تجزیه محصولات برای این موضوع آماده و در اختیار شرکت پست قرار گرفته است.

 

باقری افزود: اصفهان در حال حاضر جز پنج استان کشور با تمامی استان ها به صورت مستقیم ارتباط پستی دارد که این کار موجب ارسال سریع محصولات شده و به توسعه اقتصادی هم کمک کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال هفت میلیون بسته پستی به اصفهان وارد و پنج میلیون مرسوله هم خارج شده که این رشد ارسال و مراسلات سبب افزایش 100 نفری نیروی انسانی و خودروهای سبک و سنگین شده است.

 

کد خبر 1110442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha