قرآن کریم چراغ هدایت و داروی شفا بخش دلها است

پناه گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در برگزاری مسابقات و جشنواره های قرآنی و در بحث ارتقاء الگوهای دینی و گسترش فرهنگ قرآنی در واحد های تولیدی و صنعتی در جامعه کار و تولید کشور تلاش های گسترده و اثر گذاری انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حمید رضا پناه» در مراسم تقدیر از برگزیدگان پانزدهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش استان اظهار کرد:قرآن کریم چراغ هدایت و داروی شفا بخش دلها است و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در برگزاری مسابقات و جشنواره های قرآنی و در بحث ارتقاء الگوهای دینی و گسترش فرهنگ قرآنی در واحد های تولیدی و صنعتی در جامعه کار و تولید کشور تلاش های گسترده و اثر گذاری انجام داده است.

 

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی افزود: این کتاب الهی، درس زندگی و سعادت به انسان ها می‌دهد و یقیناً برگزاری و اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی یک اقدام تاثیر گذار در جامعه به خصوص جامعه کار و تلاش کشور است که در ترویج فرهنگ وجدان کاری ،بهره وری بیشتر و کاهش آسیب های اجتماعی نقش بسیار گسترده و ارزشمندی دارد.

 

وی  گفت:نگاه این اداره کل همیشه به ایجاد همدلی،تقویت و وحدت در سطح جامعه کارگری و کارفرمایی استان بوده است و معتقدیم همه مدیران می بایست نگاه ویژه ای به استعداد های قرآنی در مجموعه خود داشته باشند چرا که این نگاه باعث افزایش بهره وری و کاهش آسیب های اجتماعی در سطح جامعه خواهد شد.

 

شایان ذکر است در پایان از نفرات برتر پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جامعه کار و تلاش خراسان رضوی با اهداء لوح و جوایزی تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 1110445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha