رای قطعی در مورد کالاهای قاچاق صادر شود

حجت الاسلام درویشیان گفت: اینکه تعدادی از کالاهای قاچاق بین۶ ماه تا ۶ سال روند رسیدگی و رای قطعی آنها صادر نشده تا بتوانند در مزایده قرار گیرند یک اشکال جدی است،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام حسن درویشیان» امروز (پنجشنبه ۶ آبان) در بازدید از انبارهای اموال تملیکی در گمرک اهواز اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در زمینه اموال تملیکی داریم این است که انبارهای بازدید شده اجاره ای هستند.

 

رئیس سازمان بازرسی کشور افزود: این انبارها خیلی نامرتب و نامنظم هستند و اگرچه می‌گویند کدگذاری شده اما به نظر می‌آید همین چینش کالاهای قاچاق باعث خسارت و از بین رفتن آنها می‌شود.

 

وی با بیان اینکه برخی از کالاهای قاچاق بعد از چندسال همچنان رای قطعی صادر نشده است اضافه کرد: اینکه تعدادی از کالاهای قاچاق بین ۶ ماه تا ۶ سال روند رسیدگی و رای قطعی آنها صادر نشده تا بتوانند در مزایده قرار گیرند یک اشکال جدی است.

 

حجت الاسلام درویشیان تصریح کرد: در این راستا گفته شده پرونده‌هایی که در تعزیرات حکومتی و دادگاه هستند به‌صورت تفکیک لیست آنها را به ما بدهند و تأکید شود که حتماً در اسرع وقت تعیین تکلیف شوند به‌خصوص کالاهایی را که در معرض فساد مثل مواد غذایی یا بعضی از کالاهایی مثل کالاهای خانگی قرار دارند، زودتر تعیین تکلیف کنند.

 

رئیس سازمان بازرسی کل کشور یاد آور شد: تعداد زیادی موتورهای انبار شده مدت‌ها تعیین تکلیف نشده‌اند که میلیاردها تومان قیمت این موتورها است؛ همچنین بسیاری از لوازم‌خانگی که مورد نیاز کشور هستند باید تعیین تکلیف شوند.

 

کد خبر 1110456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha