همایش تجلیل از مسئولین، رابطین و خادمین توزیع گوشت قربانی بین محرومین سراسر کشور

معاون کانون فرهنگی هنری و موسسه حضرت خدیجه(س) از برگزاری همایش تجلیل از مسئولین، رابطین و خادمین توزیع گوشت قربانی بین محرومین از سراسر کشور در قم خبر داد.

علی حسین پور در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از مسئولین، رابطین و توزیع گوشت قربانی بین محرومین  از سراسر کشور گفت:در این همایش پذیرای دست اندرکاران توزیع گوشت قربانی از سراسر کشور هستیم که از هر استان ۳۰نفر دعوت شده اند.

 

معاون  کانون فرهنگی هنری و موسسه حضرت خدیجه(س) افزود:این مراسم روز جمعه مورخ ۷  آبان از  ساعت ۴۵ :۱۵ لغایت ۴۵ : ۱۷ در مجتمع یاوران مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف در جمکران برگزار می شود.

 

حسین پور با اشاره به سخنرانان این مراسم گفت: سخنرانان مراسم حجت الاسلام والمسلمین دکتر ارزانی ریاست ستاد کانون های مساجد کشور،حجت الاسلام و المسلمین دکتر رفیعی و مسئولین  موسسه حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها خواهند بود.
 

 

وی ادامه داد: همچنین مراسم گرامیداشت سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به قم  و گلباران حرم مطهر از سوی اعضای کانون ها ، رابطین و خیرین  روز شنبه هشتم آبان ماه از ساعت ۹ صبح ازمحل ابتدای بلوار بهار منتهی به حرم مطهر برگزار خواهد شد.

 

لازم به ذکر است این برنامه به همت کانون فرهنگی هنری و موسسه حضرت خدیجه(س) و با همکاری برنامه سمت خدا و با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

کد خبر 1110474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha