تلاش دستگاه قضا کمک به شرکت نیشکر هفت تپه است

حجت الاسلام محسنی اژه ای گفت: دستگاه قضا و دولت حتما مدیران شرکت هفت‌تپه را در اداره بهتر این مجموعه کمک می‌کنند و اجازه نمی‌دهند در این مسیر تنها بمانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای» شامگاه (پنجشنبه ۶ آبان) در نشست بررسی آخرین وضعیت پرونده شرکت هفت تپه پس از واگذاری به دولت اظهار کرد: اگر هفت‌تپه بهتر از گذشته و به نحو احسن اداره شود، تولید بالا رود، کشاورزی رونق یابد، شرکت با توسعه به سوددهی بیشتر برسد و مشکل حقوقی برای کارگران به وجود نیاد و حاشیه ایجاد نشود به عنوان یک نمونه موفق مایه افتخار خواهد بود اما اگر شکست بخورد بر دیگر موضوعات نیز اثر منفی می‌گذارد.

 

رئیس قوه قضاییه با ابراز خرسندی از گزارش وضعیت کنونی مدیریتی شرکت هفت‌تپه افزود: خوشبختانه اکنون طبق گزارش دریافتی درباره اداره این شرکت توافق خوبی حاصل شده و مشکل خاصی در هفت تپه وجود ندارد.

 

وی اضافه کرد: دستگاه قضا و دولت حتما مدیران شرکت هفت‌تپه را در اداره بهتر این مجموعه کمک می‌کنند و اجازه نمی‌دهند در این مسیر تنها بمانند.

 

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای از هیئت مدیره و کارگران هفت‌تپه خواست برای مدیریت بهتر این شرکت همه تلاش خود را به کار گیرند.

 

وی با اشاره به بررسی و مطالعه مشکلات استان خوزستان عنوان کرد: باید برای حل‌ مشکلات این استان تلاش مضاعف و ویژه‌ای صورت گیرد؛ حیف است استانی با این همه ظرفیت مادی و معنوی با این حجم از مشکلات مواجه باشد. 

 

رئیس قوه قضاییه در ادامه به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به کشور اشاره کرد و ادامه داد: بدخواهان تلاش می‌کنند از کوچکترین ضعف‌ها بهترین استفاده را ببرند و امروز بر اثر همین ضعف‌ها، مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی زیادی در استان خوزستان به وجود آمده که انسان هم تاسف و هم احساس مسئولیت بیشتر می‌کند.

 

وی با بیان اینکه مسئله اقتصاد، تولید و حمایت و رونق تولید داخلی مهمترین مسئله امروز است که مقام معظم رهبری در یک دهه گذشته به ویژه در سال‌های اخیر بر آن تاکید فراوان داشتند ابراز کرد: اگر در عرصه تولید بتوانیم سرآمد شویم می‌توانیم دشمن را ناامید کرده و همانطور که در جنگ نظامی و بعد از آن جنگ سیاسی پیروز شدیم در این عرصه نیز دشمن را شکست دهیم.


حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای همچنین با اشاره به برخی مشکلات ناشی از واگذاری‌های مسئله‌دار بنگاه‌های دولتی به بخش خصوصی یاد آور شد: بدون تردید در گذشته اشکالاتی در واگذاری‌ها بوده است.

 

کد خبر 1110478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha