متاسفانه خوزستان از مشکلات و معضلات گوناگونی برخوردار است

خدائیان گفت: ظرفیت‌هایی که در استان خوزستان وجود دارد، در هیچ کجای کشور نیست اما متاسفانه این استان از مشکلات و معضلات گوناگونی برخوردار است و این ضعف برخی از مدیران را نشان می‌دهد که به خوبی، به وظیفه خود عمل نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «ذبیح‌الله خدائیان» عصر امروز (پنجشنبه ۶ آبان) در نشست شورای اداری شهرستان اندیمشک، با بیان اینکه امیدوارم این سفر، مایه خیر و برکت برای این شهرستان باشد اظهار کرد: ما کسانی هستیم که در زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داریم.

 

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به اینکه مردم مقاوم و شهیدپرور شهر یک‌هزار شهید اندیمشک مرزبان این نظام در طول دفاع مقدس بودند افزود: ظرفیت‌هایی که در استان خوزستان وجود دارد، در هیچ کجای کشور نیست اما متاسفانه این استان از مشکلات و معضلات گوناگونی برخوردار است و این ضعف برخی از مدیران را نشان می‌دهد که به خوبی، به وظیفه خود عمل نکرده‌اند.

 

«پیمان جهانگیری» نیز اذعان کرد: طی سال‌های گذشته زمین‌خواران با سودجویی بخشی از زمین‌های دولتی شهرستان اندیمشک را تصرف کرده‌اند که ضرورت دارد قوه‌ قضائیه در چارچوب قانون با آنها برخورد کند.

 

فرماندار اندیمشک تصریح کرد: قوه قضائیه باید نگاه ویژه‌ای به صنعتگران داشته باشد تا برخی از شرکت‌های صنعتی تعطیل شده شهرستان اندیمشک به چرخه تولید بازگردند.

 

همچنین «فریدون حسنوند» عنوان کرد: شهرستان اندیمشک به عنوان یک شهرستان استراتژیک محسوب می‌شود که ۵۰ هزار میلیارد تومان هم توسط دولت و بخش خصوصی در این شهرستان سرمایه‌گذاری شده است.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی یاد آور شد: متاسفانه معارضین مانع ایجاد و پیشرفت برخی پروژه‌های شهرستان اندیمشک می‌شوند که لازم است دستگاه قضا توجه ویژه‌ای نسبت به این موضوع داشته باشد.

 

حضور در نشست شورای اداری و دیدار با قضات، بازدید از دادگستری، دیدار چهره به چهره مردمی و دیدار با برخی از صنعتگران، از برنامه‌های سخنگوی قوه قضائیه و رئیس ثبت اسناد و املاک کشور در سفر یک‌روزه به اندیمشک بودند.

 

کد خبر 1110488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha