تکیه بر ظرفیت های لرستان فرصتی برای حرکت به سمت توسعه است

زیویار، بر ضرورت شناسایی و بهره مندی از ظرفیت های استان تأکید کرد و گفت: تکیه بر این ظرفیت ها فرصتی برای حرکت به سمت رشد و توسعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «فرهاد زیویار»، امروز(6آبان) در دیدار با امام جمعه شهرستان الیگودرز، اظهارداشت: هدف از این سفر شناخت مشکلات شهرستان در آستانه حضور هیئت دولت در استان لرستان است.

 

استاندار لرستان افزود: در ادامه برنامه های دولت و در دور دوم سفر های استانی به عنوان بخشی از این مجموعه، دیدار مستقیم با مردم به عنوان رویکرد دولت سیزدهم و با هدف کمک به رفع مشکلات مردم در اولویت قررار دارد.

 

وی در ادامه راه حل مشکلات استان و شهرستان ها را شناسایی و تکیه بر ظرفیت ها و توانمندی های داخلی عنوان کرد و گفت: این ظرفیت ها باید شناسایی و در جهت کمک به توسعه استان مورد بهره برداری قرار گیرند.

 

زیویار با اشاره به اینکه گفتمان دولت شناخت توانمندی‌ها و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی هر منطقه برای توسعه است، گفت: با تکیه بر این ظرفیت ها می توان در جهت اشتغال زایی، رفع مشکلات بیکاری استان و کمک به رشد اقتصادی خانواده ها گام برداشت.

 

استاندار لرستان بیان کرد: با بهره مندی از ظرفیت های طبیعی و خدادادی و شناخت توانمندی ها در زمینه های مختلف، در همه شهرستان های لرستان می توان مراودات خارجی را گسترش داد.

کد خبر 1110496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha