بیش از ۴۰ برنامه هفته وحدت در رضوانشهر برگزار شد

قاسمی گفت: همزمان با هفته وحدت بیش از ۴۰ برنامه در شهرستان رضوانشهر برگزار شد.

«محمود قاسمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رضوانشهر با قدردانی از زحمات و تلاش های ائمه جمعه و جماعات، دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی، هیات امنا مساجد، پایگاه های مقاومت بسیج، دهیاران و شوراهای اسلامی و مردم شریف اهل تشیع و سنت رضوانشهر و پره سر در اجرای برنامه های وحدت آفرین به مناسبت هفته وحدت در این شهرستان اظهار کرد: بیش از ۴۰ برنامه در هفته وحدت امسال در شهرستان اجرا شد.

 

فرماندار رضوانشهر افزود: اهم برنامه‌های هفته وحدت در این شهرستان مراسم جشن وحدت در مساجد شهرستان، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان، تقدیر از خیّر و جهادگر اهل سنت، نشست گفتمان دینی، محفل انس با قرآن، برگزاری نماز وحدت در مساجد اهل سنت و ایجاد میز خدمت بود.

 

وی گفت: شعر و قصه خوانی ویژه کودکان در فضای مجازی، نمایشگاه کتاب بزرگسالان و کودک و نوجوان در فضای مجازی، برگزاری همایش نغمه خوانی، تجلیل از کارکنان اهل سنت و شیعه در ادارات، جشن میلاد ویژه خواهران، تهیه بیش از ۵۵ بسته معیشتی و توزیع در بین نیازمندان شیعه و اهل سنت از دیگر برنامه‌های همه وحدت در این شهرستان بود که با همکاری همه مسئولین و مردم اهل تشیع و سنت شهرستان صورت گرفت.

 

قاسمی با بیان اینکه حضرت محمد(ص) پیامبر رحمت و مهربانی و الگوی مسلمانان جهان است تصریح کرد: وحدت اهل سنت و تشیع در منطقه رضوانشهر و پره سر مثال زدنی است و مردم این منطقه در سایه ولایت و با صمیمیت و صداقت در کنار هم زندگی می‌کنند.

 

فرماندار رضوانهشر با اشاره به اینکه هفته وحدت سبب می‌شود همه مسلمانان با تکیه بر اشتراکات دینی خود از تفرقه و پراکندگی به دور بمانند خاطرنشان کرد: نبی مکرم اسلام(ص) مظهر وحدت مسلمانان است و یکی از تاکیدات مهم دین مبین اسلام پرهیز از تفرقه و حفظ انسجام و یکپارچگی میان مسلمانان است.

 

کد خبر 1110571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha