مذاکرات بروکسل سنگ‌ محک ایران برای غرب است

حجت‌الاسلام علی اکبری گفت: انتخاب بروکسل به جای وین اقدامی در راستای نمایش تغییر رویکرد سیاست خارجی ایران و تقویت بعد تهاجمی در مقابل زیاده‌خواهی آمریکا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه ماهنشان در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان و تشکر از همه زحمتکشان این عرصه و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند استان زنجان مرکز پر افتخار از نظر علمی و عملی است و شهدا در راس افتخارات زنجان هستند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب شهادت را قله و دامنه این شهادت را معنویت، اخلاص، ایثار و مجاهدت، گذشت، کار برای مردم و تلاش برای عدالت، تلاش برای حاکمیت دین عنوان کردند و افزودند این یادواره پایان کار نبوده بلکه شروع کار است.

 

حجت الاسلام علیرضا علی اکبری با اشاره به مذاکرات بروکسل که سنگ‌محک ایران برای غرب است، گفت: انتخاب بروکسل به جای وین اقدامی در راستای نمایش تغییر رویکرد سیاست خارجی ایران و تقویت بعد تهاجمی در مقابل زیاده‌خواهی آمریکا است.

 

وی با اشاره به هشتم آبان روز پدافند غیر عامل و دفاع بدون سلاح که نیازمند توجه ویژه مدیران است، گفت: در صورت بی‌توجهی مشکلاتی به وجود می‌آید که  قابل جبران نیست.

 

علی اکبری با اشاره به سیزدهم آبان که مصادف است با سه واقعه مهم تاریخی تبعید امام به ترکیه شهادت دانش‌آموزان در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی است، افزود: به فرموده امام راحل 13 آبان انقلاب دوم بود که باید به خوبی گرامی داشته شود.

 

کد خبر 1110584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha