تدابیر لازم برای پاسخگویی به موقع اندیشیده شود

حجت‌الاسلام حبیبی به حمله سایبری به‌ سامانه هوشمند کارت سوخت اشاره کرد و گفت: باید با اتخاذ تدابیر لازم برای پاسخگویی‌ به‌ موقع و به ‌هنگام آمادگی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بخش رحیم‌آباد رودسر، حجت‌ الاسلام «هادی حبیبی» در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این بخش با بیان‌اینکه روز جمعه متعلق به حضرت صاحب‌الزمان(عج) است، افزود: اگر می‌خواهیم از زمینه‌سازان ظهور حضرت باشیم باید خودمان را بسازیم و تقوا را مراعات کنیم.

 

خطیب نماز جمعه بخش رحیم‌آباد رودسر به سالروز شهادت شهید حسین فهمیده، روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: بسیج دانش‌آموزی فضای بسیار با برکتی است و خانواده‌ها فرزندان خود را برای پیوستن به این فضا تشویق کنند.

 

وی با بیان‌اینکه شهدای نوجوان الگوی مناسب نوجوانان برای زندگی آگاهانه و اقدام شجاعانه در دفاع از میهن اسلامی و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند، تصریح‌ کرد: از همین بستر شهدایی مثل شهید علی لندی را داریم.

 

حجت‌الاسلام حبیبی گفت: آنهایی که می‌گویند آیات جهاد و شهادت را از کتاب‌ها حذف کنید افرادی بزدل و راحت طلب هستند، اسلام به ما می‌گوید زندگی مجاهدانه داشته باشید و این فرهنگ قرآنی است.

 

امام جمعه بخش رحیم‌آباد رودسر به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و افزود: روز ۱۳ آبان یادآور سه واقع مهم در تاریخ کشورمان است که هر کدام در دوره وقوع تاثیرگذاری خاص خود را داشته و شرایط را به نحوی تغییردادند.

 

وی ادامه داد: نتیجه ۱۳ آبان این بود که به همه‌ی مستضعفان عالم راه و رسم مبارزه را آموخت و به آنها یاد داد که چگونه باید مستکبران عالم را ازصفحه‌ی روزگار محو کرد.

 

حجت‌الاسلام حبیبی به حمله سایبری به‌ سامانه هوشمند کارت سوخت اشاره کرد و گفت: با مدیریت هوشمندانه و صبوری مردم وهم‌افزایی خوب مسئولان دشمنان به اهدافشان نرسیدند.

 

امام جمعه بخش رحیم‌آباد رودسر اضافه‌کرد: باید با اتخاذ تدابیر لازم برای پاسخگویی‌ به‌ موقع و به ‌هنگام آمادگی داشته باشیم و دشمن درعرصه‌های مختلف به ‌استیصال رسیده ولی ما باید هوشیارباشیم.

 

حجت‌الاسلام حبیبی از کارها و اقدامات جهادی اعضای شورا و شهردار شهر رحیم‌آباد تقدیر و تشکر کرد و خاطرنشان ساخت: ان‌شاء الله همانگونه که تلاش می‌شود ادامه داشته باشد و همانگونه که رهبر معظم  انقلاب فرمودند با پیوست عدالت وخدمت‌رسانی به محلات گزینشی نباشد.

کد خبر 1110592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha