رسیدگی به وضعیت نان آستارا در اولویت باشد

حجت‌الاسلام صالحی با بیان‌اینکه باید به وضعیت نان آستارا رسیدگی شود، گفت: با کم‌فروشی و تعطیلی خودسرانه نانوایان مقابله و نظارت بر این واحدها تشدید شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌ الاسلام «ناصر صالحی» در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان به حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت اشاره کرد و گفت: از نظر دفاعی سیستم‌های هوشمند تقویت شود.

 

امام جمعه موقت بندر آستارا با بیان‌اینکه مراکز مهم نباید به راحتی در دسترس توطئه‌ها و حملات دشمنان قرار گیرند، افزود: باید شبکه ملی اطلاعات برای تقویت امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری راه‌اندازی شود.

 

وی با اشاره به اینکه حمله سایبری به سیستم هوشمند جایگاه‌های سوخت با طراحی قبلی اجرا شد، تصریح‌کرد: دولت و دستگاه قضا عوامل حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت را شناسایی کنند.

 

حجت‌الاسلام صالحی به ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: جبهه استکبار جهانی و در راس آن آمریکا با اصل نظام، انقلاب و استقلال جمهوری اسلامی ایران مشکل دارند.

 

امام جمعه موقت بندر آستارا تصریح‌کرد: جبهه استکبار جهانی در طول سالیان گذشته بارها از طریق جنگ‌های سخت، نرم و تحریم‌های ظالمانه به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ناامیدی مردم بوده‌اند که با هوشیاری ملت نقشه‌های آنان نقش برآب شده است.

 

وی گفت: ما ملت امام حسین (ع) هستیم و حوادث مختلف، اسارت و شهادت نمی‌تواند به پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لطمه‌ای وارد کند.

 

حجت‌الاسلام صالحی به وضعیت نان در شهرستان آستارا اشاره کرد و افزود: باید به وضعیت نان آستارا رسیدگی شود.

 

امام جمعه موقت بندر آستارا خاطرنشان کرد: با کم‌فروشی و تعطیلی خودسرانه نانوایان مقابله و نظارت بر این واحدها تشدید شود.

 

کد خبر 1110599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha