هدف دشمنان از حمله سایبری به جایگاه های سوخت اختلال در زندگی مردم و ایجاد نارضایتی آنها از نظام بود

حجت الاسلام فرحانی راد هدف دشمنان از حمله اخیر سایبری به جایگاه های سوخت را اختلال در زندگی مردم و ایجاد نارضایتی آنها از نظام دانست و گفت: خوشبختانه با تدبیر به موقع دولت و پوشش خبری رسانه ها و آگاهی مردم باعث شد نقشه دشمنان عملی نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام ناجی فرحانی راد» ظهر امروز (جمعه ۷ آبان) در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه شهر چوئبده، با اشاره به گرامیداشت روز دانش آموز اظهار کرد: در کشور نوجوانانی مانند حسین فهمیده زیاد داریم و اخیرا ما شاهد بودیم، نوجوان استان ما با جانفشانی و گذشت از خود، جان دو زن سالمند را نجات داد و این نشان از وجود رویش های انقلابی در کشور است که بار ها مقام معظم رهبری به آن تاکید داشتند.

 

امام جمعه موقت شهر چوئبده خواستار نظارت خانواده ها بر رفتار نوحوانان در فضای مجازی شد و افزود: خانواده ها باید نظارت های جدی بر رفتار فرزندان خود در فضای مجازی داشته باشند تا شاهد رفتار های ناشایستی توسط فرزندان خودمان نباشیم.

 

وی تصریح کرد: بسیاری از هتک حرمت ها، اختلافات خانوادگی و ... نتیجه اش نداشتن سواد رسانه ای و عدم استفاده درست از فضای مجازی است.

 

حجت الاسلام فرحانی راد به ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان و روز مبارزه با استکبار جهانی، اشاره کرد و ادامه داد: استکبار همان آمریکا و انگلیس و اذناب آنها در منطقه اند؛ این‌ها دشمنان نه فقط ایران بلکه اسلام هستند و به اسم حقوق بشر با ایران مبارزه می کنند چرا که ایران در مقابل ظلم و جنایت ایستاد است.

 

وی اضافه کرد: جوانان ما در سال ۱۳۵۷ با بصیریت و آگاهی که از مسائل آن روزگار داشتند فهمیده بودند که سفارت آمریکا محل جاسوسی در کشور است که با تسخیر و دستگیری کارکنان آن سفارت منتهی شد.

 

خطیب نماز جمعه شهر چوئبده هدف دشمنان از حمله اخیر سایبری به جایگاه های سوخت کشور را اختلال در زندگی مردم و ایجاد نارضایتی آنها از نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با تدبیر به موقع دولت و پوشش خبری رسانه ها و آگاهی مردم باعث شد نقشه دشمنان عملی نشود و اقدام به موقع مسئولان و آگاهی رسانی رسانه ها نیز قابل تقدیر است.

 

وی با اشاره به وجود ظرفیت های فراوان در شهر چویبده ابراز کرد: خوشبختانه شهر چوئبده ظرفیت های بسیار زیادی برای اشتغال دارد، اما متاسفانه یا فعال نیستند یا نیمه کاره هستند؛ برای مثال سایت پرورش میگوی این شهر اگر به طور کامل فعال شود توانایی اشتغال ۵ هزاری نفری را دارد. 

 

حجت الاسلام فرحانی راد به صنعت گردشگری در این منطقه اشاره کرد و یاد آور شد: فاصله شهر چوئبده تا دریا پنج کیلومتر است لذا می توان با احداث یک ساحل کسب و کار و اشتغال را در این شهر رونق بخشید.

 

کد خبر 1110614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha