اعطای چادر به خانواده هایی که در اثر زلزله خانه خود را از دست داده اند

خدادادی از ارسال بیش از یک هزار چادر برای زلزله زدگان اندیکا توسط هلال احمر خبر داد و گفت: این چادرها در اختیار افرادی قرار می گیرد که محل سکونت انها به کلی تخریب شده و محلی برای اسکان ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی خدادادی» عصر امروز (جمعه ۷ آبان) در جلسه قرارگاه بازسازی مناطق زلزله‌زده اندیکا اظهار کرد: بیش از یک هزار چادر برای زلزله زدگان اندیکا ارسال شده و ۲۲۰ روستا که دارای سه هزار ۱۵۲ نفر سکنه هستند نیز ارزیابی شده‌اند.  

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه چادرهای ارسال شده ۶ تا هفت نفر ظرفیت دارند و علاوه بر این ضدآب نیز هستند افزود: این چادرها در اختیار افرادی قرار می گیرد که محل سکونت انها به کلی تخریب شده و محلی برای اسکان ندارند.

 

همچنین «سید محمد علوی» عنوان کرد: اندیکا منطقه محرومی است، نصف خانه‌های بهداشت این شهرستان فعال نیستند و نیروی پزشک محلی ندارند ضمن اینکه در این شهرستان بیمارستان وجود ندارد. 

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوزستان تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم این است که اگر بخواهیم تیم‌های پزشکی خود را در این مناطق  فعال کنیم مجوز پزشک طرحی به سادگی به ما داده نمی‌شود که انتظار داریم در این زمینه تصمیماتی گرفته شود.

 

کد خبر 1110645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha