قربانیان کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد به ۹۸۷ نفر افزایش یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جان باختگان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۸۷ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان پناه» عصر امروز ( ۷ آبان ماه)  در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: هم اکنون ۲۰۶ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری بوده که ۱۱۹ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۱۵ نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۷۷ هزار و ۷۶ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

 

وی ادامه داد: از ۶۱۴ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی در شهر‌های یاسوج و دهدشت حدود ۳۶ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت مربوط به شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، چرام و دنا بوده است.

 

یزدان پناه رعایت دقیق محدودیت‌های وضع شده، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، پرهیز از حضور در تجمعات و هر گونه دورهمی و واکسیناسیون را راه‌های برون‌رفت و گذر از شرایط بحرانی کرونا بیان کرد.

کد خبر 1110647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha