برگزاری مسابقه بزرگ حفظ قرآن کریم در   آبدانان

مدیر کانون فرهنگی و هنری الغدیر مسجد امام موسی کاظم(ع) شهرستان آبدانان از برگزاری مسابقه بزرگ حفظ قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.

«محسن سلمانژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: در طول سال در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، برنامه ها و فعالیت هایی در کانون فرهنگی و هنری الغدیر شهرستان آبدانان از جمله برگزاری مسابقات حفظ قران کریم برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه  مسابقه  «حفظ قرآن کریم» به همت کانون الغدیر شهرستان آبدانان برگزار می شود، تصریح کرد:  این مسابقه در دو رده سنی زیر 15 سال و بالای 15 برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری الغدیر شهرستان آبدانان تصریح کرد:  شرکت کنندگان در رده های سنی زیر 15 سال می توانند در رشته های حفظ جز 29 و 30 قرآن کریم و بالای 15 سال  در رشته حفظ 4 جز در این مسابقات شرکت کنند.

 

وی یادآور شد: شرکت کنندگان در این مسابقه تا 11 آبان ماه  فرصت دارند با در دست داشتن  مدارک لازم به کانون الغدیر مراجعه و در مسابقه حفظ قرآن کریم شرکت کنند.

 

سلمانژاد با اشاره به اینکه برندگان همزمان با میلاد امام حسن عسگری (ع) معرفی می شوند، تصریح کرد: در پایان این مسابقه به نفرات برگزیده جوایز  اهدا خواهد شد.

 

وی جوایز نفر اول هر گروه مبلغ (4 میلیون ریال) نفر دوم مبلغ (3میلیون 500 هزار ریال) و نفر سوم (3 میلیون رسال) عنوان کرد.

کد خبر 1110696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha