مدیریت شهری آماده بازگردانی وضعیت بازار و اصناف به شرایط واقعی است

ارجائی با بیان اینکه از زمان انقلاب و هنگام جنگ، اصناف و بازاری ها نقش کم نظیری داشته اند، گفت: ما در دوره مدیریت شهری ششم این آمادگی را داریم تا وضعیت بازار و اصناف را به شرایط واقعی آن بازگردانیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سید عبدالله ارجائی» در دیدار با رییس و اعضای اتاق اصناف مشهد با بیان اینکه از زمان انقلاب و هنگام جنگ، اصناف و بازاری ها نقش کم نظیری داشته اند، افزود: یکی از اهداف ما بازگرداندن اصناف به جایگاه واقعی آنان است، در گذشته کاسب حبیب خدا بوده اما امروز این مسائل کمرنگ شده است.

 

شهردار مشهد با اشاره به سبک زندگی خادم، زائر و مجاور در مشهد بیان کرد: هرکس در شهر مشهد زندگی می کند یا خادم یا زائر یا مجاوراست، شما اصناف خادم هستید و این لباس باید بر ذهن و روح شما پوشیده شود، ما در دوره مدیریت شهری ششم این آمادگی را داریم تا وضعیت بازار و اصناف را به شرایط واقعی آن بازگردانیم.

 

وی اضافه کرد: هم اکنون سرمایه گذاری در مشهد در حال رونق است و در پروسه توزیع فرصت ها چه کسی اولی تر از کسبه وجود دارد، چرا هنگامی که می شود فرصت های سرمایه گذاری در اختیار اصناف قرار بگیرد، از آن استفاده نکنیم.

 

ارجائی گفت: بسیار خوشحالم که ترکیب اتاق اصناف مشهد فهیم، کار بلد و دنبال کار هستند. وظیفه ما حمایت از خرده فروشی است واین آمادگی وجود دارد که در روز بازارها، محله بازارها و شب بازار ها با اصناف همکاری کنیم.

 

شهردار مشهد ادامه داد:درخواست ما از رییس اتاق اصناف تهیه برنامه مشترک است تا بر این اساس نقش اصناف در فرهنگ و اقتصاد شهر، مقابله با آسیب های اجتماعی و ساده سازی فضای کسب و کارمشخص شود.

کد خبر 1110730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha