شن و نمک برای بازگشایی راه ها تامین و  ذخیره شد

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شیروان گفت: امسال دو هزار تُن شن و نمک برای روزهای برفی و زمستانی راه های مواصلاتی این شهرستان ذخیره‌سازی شده است.

«حمید جوان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان با بیان اینکه امسال دو هزار تُن شن و نمک برای روزهای برفی و زمستانی راه های مواصلاتی ذخیره‌سازی شده است، اظهار کرد: این میزان شن و نمک برای بازگشایی۱۷  محور اصلی و فرعی به طول هزار و ۱۰۰ کیلومتر استفاده خواهد شد.

 

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شیروان خاطرنشان کرد: در پی اخطارهای سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی در سطح کشور و ورود این سامانه به استان تمامی تیم‌های راهداری شهرستان به حالت آماده باش در آمده اند.

 

جوان اضافه کرد: هم‌اکنون، 35 نیروی راهداری و 25 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین، آماده باش هستند تا در مواقع برف و باران در سطح محورهای از پیش تعیین شده شهرستان مستقر شوند که ماشین آلات برف روب اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان تعمیر و تجهیز شده و راهداران آماده حضور به موقع در جاده ها و گردنه ها  هستند.

 

وی بیان کرد: رانندگانی که قصد تردد محورهای کوهستانی را دارند ضمن رعایت نکات ایمنی در رانندگی، زنجیر چرخ، تجهیزات ایمنی و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند.

 

وی عنوان کرد: شهرستان شیروان ۶۵۰ کیلومتر راه روستایی دارد که ۷۰ درصد آن مربوط به مناطق کوهستانی است که از کل راه های روستایی این شهرستان ۴۸۰ کیلومتر آسفالته است.

 

 

 

 

 

کد خبر 1110747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha