کمک ۳ میلیارد تومانی به نیازمندان سوادکوه شمالی از طریق مراکز نیکوکاری

عابدی فیروزجایی گفت: مراکز نیکوکاری در این شهرستان تا کنون مبلغ سه میلیارد تومان با کمک خیرین و نیکوکاران محله و منطقه به نیازمندان مساعدت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «علیرضا عابدی فیروزجایی» امروز(۸آبان) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از راهبردهای کمیته امداد نقش آفرینی مردم و خیرین در ارائه خدمت در هر محله یا منطقه بوده و از این رو برای تحقق این امر، مراکز نیکوکاری در سطح شهرستان و محله با مدیریت معتمدین و خیرین همان منطقه ایجاد می شود.

 

رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی با اشاره به مزیت های مراکز نیکوکاری محله افزود:  تسریع در خدمت و بی واسطه، شناخت نیازمندان واقعی و... از جمله آن است.

 

وی تصریح کرد: کمیته امداد با ایجاد مراکز نیکوکاری نسبت به هم افزایی اعتبارات، شناسایی نیازمند جدید لازم الحمایه، توزیع اعتبارات در راستای خدمت اثربخش اقدام می‌کند .

 

عابدی فیروزجایی بیان کرد: در این شهرستان ۱۵ مرکز نیکوکاری عمومی و تخصصی در بخش های اشتغال، درمان، زکات، معیشت، مددکاری در سطح شهرستان و روستا ها با مجوز این نهاد در بخش های تحصیلی، دانش آموزی، درمانی، مسکن، معیشت، فرهنگی فعال و مشغول خدمت هستند.

کد خبر 1110774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha