حرم حضرت معصومه(ع)  توسط اعضای کانون های مساجد کشور گلباران شد

همزمان با سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به شهر مقدس قم حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) توسط اعضای کانون های مساجد کشور و مجريان توزيع گوشت قرباني بین نیازمندان، گلباران شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فم، امروز(شنبه ۸ آبان) به مناسبت فرارسيدن سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به شهر مقدس قم، مراسم گلباران حرم کريمه اهل بيت(ع) توسط  اعضای کانون های مساجد کشور و مجريان توزيع گوشت قرباني بین نیازمندان برگزار ‌شد.

 

مراسم گلباران حرم کریمه اهل‌بیت(ع) امروز (شنبه 8 آبان) در راستای گرامیداشت سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به شهر مقدس قم، از سوی اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، رابطان و خیرین مسجدی سراسر کشور از محل ابتدای بلوار بهار منتهی به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.

 

 آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و جمعی از مدیران آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در حرم مطهر بانوی کرامت از شرکت کنندگان در این مراسم استقبال کردند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اشرف عبدی در این مراسم با بیان اینکه این جمعیت با پای دل حرکت کرده اند گفت: این حرکت نشان از محبت به اهل بیت(ع) است.

 

مدیر معارف قرآن و عترت حرم حضرت معصومه(س) ادامه داد:شهر مقدس قم از دیرباز مورد عنایت بزرگان دین و اهل بیت(ع) بوده است و حور حضرت معصومه(س) در قم نشان از عرق ولایی و صیرت مردم قم دارد.

 

وی با بیان اینکه حرت معصومه(س) 1202 سال قبل وارد قم شده اند گفت:این هجرت دستاوردها و برکات بسیاری را برای قم داشته است و ترویج فرهنگ ناب شیعی و رشد حوزه های علمیه در این شهر از جمله این برکات است و علمای بزرگ دین از برکت سفر آن حضرت به قم توشه برگرفته اند.

 

لازم به ذکر است این برنامه به همت کانون فرهنگی هنری و موسسه حضرت خدیجه(س) و  با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار  شد.

کد خبر 1110784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha