یادواره ۴۴ شهید دانش‌آموز صومعه‌سرا برگزار می‌شود

آرمان گفت: همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی یادواره ۴۴ شهید دانش‌آموز شهرستان صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

«جهانبخش آرمان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: امروز باید گفتمان انقلاب اسلامی و جایگاه رفیع بسیج برای مشتاقان انقلاب تبیین شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به اینکه شعار هفته بسیج دانش‌آموزی امسال «نوجوان انقلابی پیشگامان گام دوم انقلاب» است افزود: تقویت روحیه و فرهنگ استکبارستیزی و مقاومت یکی از محورهای برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی است.

 

وی گفت: دانش‌آموزان ما از ابتدای انقلاب تاکنون پای این نظام و انقلاب بوده‌اند و در دوران دفاع مقدس نیز شاهد حضور گسترده این طیف در جبهه‌های حق علیه باطل بودیم.

 

آرمان با اشاره به اینکه  بسیج یک تفکر است و ما همه دانش‌آموزان را بسیجی می‌دانیم تصریح کرد: ما امروز بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، نوجوانان و جوانان را نماد امید به زندگی و امیدآفرینی می‌دانیم چنانکه ذیل این مسئله ۴۰ بار در بیانیه گام دوم انقلاب از عنوان جوان و نوجوان استفاده شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان یانکه همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی بیش از 50 ویژه برنامه در سطح شهرستان برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: نواختن زنگ ایثار و مقاومت و گلباران مزار شهدا، یادواره 44 شهید دانش‌آموز شهرستان، برگزاری پویش «دنیای بدون استکبار» و پویش «نوجوان پلاس» از شاخص‌ترین برنامه‌های این هفته است.

کد خبر 1110786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha