کانون های برتر مساجد روستایی گیلان به امکانات ورزشی مجهز می شوند

حجت الاسلام رضوانی نژاد گفت: کانون‌های برتر مساجد روستایی گیلان با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان به امکانات ورزشی مجهز می شوند.

حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اعلام فراخوان خانه ورزش روستایی به همت کانون‌های مساجد اظهار کرد: طبق توافق انجام شده با اداره کل ورزش و جوانان تعدادی از کانون‌های برتر روستایی استان به وسایل ورزشی تجهیز می‌شوند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه مساجد در کنار توجه به ابعاد معنوی می‌توانند در توسعه ورزش که سلامتی انسان را به همراه دارد موثر باشند افزود: کانون‌های مساجد با برگزاری کلاس‌های ورزشی، استعدادهای ورزشی در نقاط مختلف شهری و روستایی را شناسایی کرده و در همکاری با سارمان‌های مربوطه به پرورش این استعدادها اقدام می‌کنند.

 

وی شرایط برخورداری از تجهیزات ورزشی در قالب تقاهم‌نامه با اداره کل ورزش و جوانان استان را برشمرد و بیان کرد: دارا بودن امتیاز بالای ۱۰ هزار در فهمای ۹۹، امکان اختصاص فضای ۴۰ متری بدون مانع، تقبل هزینه‌های جاری و رعایت شرایط اداری تاسیس خانه ورزش از جمله شرایط مذکور است.

 

رضوانی‌نژاد با بیان اینکه کانون‌های دارای شرایط باید تقاضای خود را به ستاد استان ارسال کنند تاکید کرد: مناطق روستایی فاقد تجهیزات ورزشی هستند که در قالب این تفاهم‌نامه و با محوریت مساجد به امکانات ورزشی مجهز می‌شوند.

 

وی با تاکید حمایت از فعالیت‌های ورزشی مسجد محور در روستاها خاطرنشان ساخت: بدین منظور کانون‌های مساجد با ورود به عرصه ورزش‌های عمومی به تربیت بچه‌های مسجدی در این حوزه اقدام می‌کنند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1110810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha