امامان محله به‌عنوان نمایندگان مردم محلات در راستای برطرف کردن محرومیت‌ های اجتماعی گام برمی دارند

حجت الاسلام ویسی کمانه، گفت: امامان محله به‌عنوان نمایندگان مردم محلات در راستای برطرف کردن محرومیت‌های اجتماعی و توزیع عادلانه منابع نزد مسئولان دستگاه‌های اجرایی رفته و پیگیر برطرف شدن مشکلات هستند.

مهرداد ویسی کمانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:مساجد و فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی محور تحولات اجتماعی و فرهنگی در جامعه هستند و این تحول باید با فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و تبلیغی صورت گیرد و قطعاً این نقش در گام تمدن ساز انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هرسین افزود: نقش امامان محله و  مبلغان در دفاع از تفکر دینی و نظام اسلامی بر هیچ‌کس پوشیده نیست و امروز هم در دفاع از آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی حفظ و پاسداری می‌کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: امامان پایگاه های فرهنگی اجتماعی با استفاده از ظرفیت مردم می‌توانند قدم‌های بزرگی بردارند و با تشکیل اتاق‌های رصد وضعیت، نهضت پیشرفت بانوان و هیئت اندیشه‌ورز مشکلات محلات را از این طریق به اطلاع مسئولین مربوطه جهت بررسی برطرف کردن این آسیب ها منتقل و پیگیری کنند.
 

حجت الاسلام ویسی کمانه تصریح کرد:  با توجه به اینکه شهرستان هرسین ازمناطق کم برخوردار و پرحاشیه نشین درسطح استان کرمانشاه است و ۹ پایگاه فرهنگی اجتماعی در مناطق آسیب پذیر در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

کد خبر 1110825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha