رتبه های برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش نکا تجلیل شدند

خدادی گفت: رتبه های برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش نکا با حضور امام جمعه نکا، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا و جمعی از مسئولان تجلیل شدند.

«شعبان خدادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران افزود: ایجاد شوق و انگیزه قرآنی در بین نسل جدید از برنامه های مهم آموزش و پرورش است که سالانه در قالب مسابقات قرآن و عترت و نماز برگزار می شود.

 

کارشناس قرآن، عترت و نماز اداره آموزش و پرورش شهرستان نکا با اشاره به موفقیت دانش آموزان نکایی و کسب  رتبه های مختلف شهرستانی، استانی و کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز اظهار کرد: نهادینه کردن ارزش ها در بین نسل جدید از برنامه های مهم ما در واحد قران و عترت آموزش و پرورش است.

 

وی با اشاره به اهمیت انس با قرآن و تشویق جوانان به آموزه های قرآنی خاطر نشان کرد: امروز نسل جدید ما تشنه فراگیری است و نباید از فراگیری قرآن و آموزه های دینی باز ماند و لذا نقش مهمی در این راستا برعهده همگان و به خصوص نهاد آموزش و پرورش است که در این بخش با قوت وارد عمل شده ایم.

 

خدادی با بیان اینکه کسب رتبه های برتر در مسابقات قرآن و عترت دانش آموزان نکایی بیانگر اهتمام به این امر است، گفت: شاهد رشد چشم گیری در توسعه فعالیت های قرآنی در سال های اخیر بوده ایم و در این راستا هم رتبه های برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش نکا با حضور امام جمعه نکا، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا و جمعی از مسئولان تجلیل شدند.

 

کارشناس قرآن، عترت و نماز اداره آموزش و پرورش شهرستان نکا افزود: نسل جدید تشنه فراگیری است و اگر آموزه‌های دینی را به آثار فرهنگی جذاب، مدرن و با منطق محتوای قرآنی به آنان ارائه کنیم در جان و دل آنان خواهد نشست.

 

وی یادآور شد: همه تلاش ما در نهاد آموزش و پرورش، ایجاد شوق و انگیزه قرآنی در بین نسل جدید است و باید با اعتمادسازی جوانان را به سمت قرآن و فعالیت قرآنی سوق دهیم.

کد خبر 1110828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha