اعضای کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه به اردوی یک روزه رفتند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه با کاهش شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه به اردوی یک روزه با هدف غنی سازی اوقات فراغت در شهرستان آستارا رفتند.

«داور فرجی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه با کاهش شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه به اردوی یک روزه با هدف غنی سازی اوقات فراغت در شهرستان آستارا رفتند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه تصریح کرد: البته رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی جزو برنامه های بهداشتی این اردو است.

 

وی ادامه داد: برپایی نشست بصیری در امامزاده و اقامه نماز جماعت، حضور در تفرجگاه های شهر آستارا و سایر برنامه های فرهنگی از جمله فعالیت های این اردو یک روزه بود.

 

 

فرجی خاطر نشان کرد: متاسفانه شیوع بیماری خانمان سوز کرونا زمینه حضور نوجوانان و جوانان در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی را کاهش داده اما فرصت های اندک و کوتاه در زمان فروکش شدن شیوع زمینه ای برای فعالیت های غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان فراهم می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نهج الحیاه اذعان داشت: حمایت از این برنامه های تفریحی و فرهنگی باید افزایش یابد تا حضور نوجوانان و جوانان در این فعالیت زمینه شور و نشاط در جامعه شود.

 

فرجی اضافه کرد: همچنان که ائمه اطهار (ع) مردم را به مسافر برای شناخت پیرامون خود دعوت کرده اند چنین برنامه تفریحی اردو نیز می تواند تاثیری خوب در نوجوانان و جوانان برای شناخت افراد جامعه و آداب و رسوم و سنن مختلف داشته باشد.

 

 

کد خبر 1110834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha