۲۹۳ کلاس درس در استان ایلام احداث شده است

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: در ۲ سال گذشته ۲۹۳ کلاس درس در این استان با حمایت خیرین و نیکوکاران احداث شده است.

«نصرت الله رحیمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان اینکه این ۶۶ مدرسه در قالب ۲۹۳ کلاس درس احداث شده اند، اظهار کرد: همچنین در این مدت  ۱۰ چمن مصنوعی دانش آموزی و چهار سالن ورزشی نیز بهره برداری شده و به سرانه فضا‌های ورزشی دانش آموزی استان اضافه شده  است.

 

وی با اشاره به اینکه  پیگیری و تکمیل ۲ سالن ورزشی و ۲ استخر دانش آموزی دیگر نیز در دست اقدام است، افزود: همچنین در این مدت یک هزار و ۴۰۵ بخاری نفتی در کلاس‌های درس جمع آوری و به سیستم‌های استاندارد مجهز شده اند. 

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام یادآور شد: در دو سال گذشته بخش عظیمی از موتورخانه مدارس سطح استان از محل اعتبار‌های سازمان بهینه سازی مصرف سوخت بازسازی شدند.

 

وی با ذکر اینکه در این مدت حدود ۱۲۰ میلیارد ریال تجهیزات در مدارس تازه تاسیس و مدارس قدیمی خریداری و توزیع شده است، خاطرنشان کرد: ۷۰ میلیارد ریال تجهیزات دیگر نیز از محل اعتبار‌های ملی سال جاری به زودی خریداری و در مدارس استان توزیع خواهد شد.

کد خبر 1110881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha