امکان پیگیری موثرتر مصوبات سفر رئیس جمهوری با انتشار کتاب نخستین سفر آیت الله «رئیسی» به فارس

بستام گفت: با اقدام به موقع اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس و انتشار کتاب نخستین سفر آیت الله «سید ابراهیم رئیسی»، رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان فارس، امکان پیگیری دقیق تر و موثرتر مصوبات سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به فارس بر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «هادی بستام»، امروز (شنبه 8 آبان) از انتشار کتاب نخستین سفر آیت الله «سید ابراهیم رئیسی»، رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: این کتاب توسط اداره کل روابط عمومی و امور بین‌ الملل استانداری فارس تهیه و منتشر شده و به علت محدود بودن تیراژ و صرفه جویی در هزینه ها، فایل این کتاب  در فضای مجازی منتشر شده است.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین ‌الملل استانداری فارس  افزود: این کتاب با هدف جمع بندی گزارش جامع سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان فارس تهیه شده و شامل تمامی مصوبات و تعهدات این سفر است.

وی اضافه کرد: مشروح بازدیدها و بیانات رئیس جمهوری در جلسه شورای اداری استان فارس به صورت مبسوط و اخبار این سفر در این کتاب گردآوری شده است.

بستام اعلام کرد: تمامی مصوبات اولین سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان پهناور فارس به تفکیک دستگاه ها و وزارتخانه های مسئول نیز جمع آوری و در این کتاب منتشر شده است.
 

وی با اشاره به تاکید استاندار فارس برای به نتیجه رساندن مصوبات این سفر عنوان کرد: با اقدام به موقع اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس به انتشار این کتاب، امکان پیگیری دقیق تر و موثرتر مصوبات سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به فارس برای مدیران ملی و استانی فراهم شده است.

کد خبر 1110883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha