دولت در حوزه تعهدات به زمین مانده اقدام ملموس انجام دهد

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید در حوزه تعهدات بر زمین مانده خصوصا بحث های زیرساختی اقدامات ملموس و جدی انجام دهد.

مجتبی یوسفی با اشاره به سفرهای استانی رییس جمهور به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان گفت: ما هر وقت خواستیم مشکلات کشور را به صورت متمرکز و از تهران و پایتخت و وزارتخانه ها حل کنیم مشکل اصلی مردم در مناطق محروم و سایر نقاط کشور را ندیدیم، اجازه دادیم بحران هایی در کشور به وجود بیاید بعد فکر چاره بودیم.

 

این عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نگاه دقیق و متوازنی نسبت به توسعه کشور وجود نداشت، اگر دولت ها و برخی از وزرا می آمدند و در برخی استان ها حضور پیدا می کردند، می دیدند که برخی استان ها در موضوعات زیرساختی و ابتدایی مانده اند و برخی از استان ها از توسعه زیرساختی به سمت توسعه فرهنگی و اجتماعی رفته اند.

 

وی ادامه داد: امیدی که مردم به این دولت بسته اند، این است که این مشکلات را ببیند. حضور رییس جمهور در کنار کادر درمان در روزهای اول باعث شد که عزم جدی برای واردات واکسن شکل بگیرد و 90 میلیون دوز واکسن در مدت کوتاه یک ماه و چهل روز انجام شد که این عزم دولت را می رساند.

 

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند که نمایندگان بر اساس قانون در انتصابات دخالت نکنند اما در حوزه مصوبات و بحث بودجه مجلس وظیفه دارد و همین نشان می دهد که حوزه وظایفی مشخص است و انتظار ما این است که همان گونه که مردم امید بسته اند دولت در اجرای تعهدات به زمین مانده خصوصا بحث های زیرساختی به ویژه تامین آب شرب، کشاورزی و بحث اشتغال متوازن در کشور و حوزه های زیرساختی مثل آب و فاضلاب که باعث نگرانی مردم شده است، اقدام ملموس و جدی انجام شود.

 

 

کد خبر 1110891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha