تمهیدات لازم در  مناطقی که گاز قطع می شود، اندیشیده شده است

فرماندار ویژه شهرستان دهلران گفت: با توجه به ضرورت تعمیر خط انتقال گاز از استان خوزستان، تمهیدات لازم برای تامین سوخت در شهر دهلران و مناطقی که گاز قطع می شود، اندیشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «مجید عسگری» در نشست ستاد بحران شهرستان دهلران اظهار کرد: با توجه به قطعی 72ساعته گاز در برخی مناطق شهرستان، از چند روز گذشته  تمام واحدهای خبازی با ظرفیت کامل در حال فعالیت هستند و چند واحد خبازی دیگر نیز با سوخت جایگزین برای پخت نان تدارک دیده شده و از مردم می خواهیم همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.

 

وی افزود: ممکن است کار تعمیر خطوط انتقال سه روز طول بکشد لذا در این مدت نیاز است آمادگی لازم را داشته باشیم.

 

عسگری بر ضرورت کنترل بازار تاکید کرد و گفت: رصد بازار با گشت های مشترک به صورت ویژه در این ایام انجام می شود، امیدواریم مردم و دستگاه های مرتبط برای عبور هرچه سریع تر از این مشکل نهایت همکاری را داشته باشند تا تعمیر شبکه انتقال در سریع ترین زمان ممکن انجام شد.

 

وی بیان کرد: سوخت جایگزین برای واحدهای خبازی و مرغداری های زیر بار نیز تدارک دیده شده تا مشکلات جدی برای آنها به وجود نیاید.

 

فرماندار ویژه دهلران یادآور شد: ۸ هزار مشترک در شهر دهلران و بخش مرکزی و بخش موسیان در معرض قطعی گاز هستند.

 

عسگری همچنین بر ضرورت پیگیری و تکمیل واریانت کارخانه گچ و تکمیل و حذف نقاط حادثه خیز قبل از روستای بیشه دراز و پیمان سپاری واریانت نصریان تاکید کرد و گفت: شانه سازی جاده ها به ویژه در دشت عباس مدنظر باشد.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران خواستار بازدید از تاسیسات گرمایشی مدارس و استانداردسازی آنها شد و خاطرنشان کرد: اداره برق هم با شست و شوی ترانس ها تدابیر لازم با توجه به فصل سرما را در دستور کار قرار دهد.

 

کد خبر 1110892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha