با همت تولیدکنندگان و کارگران، استکبار جهانی در جنگ اقتصادی با ایران موفق نبوده است

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران گفت: با همت تولیدکنندگان و کارگران زحمتکش، استکبار جهانی در جنگ اقتصادی با ایران موفق نبوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، پیش از ظهر امروز و در آستانه یوم الله 13آبان، با حضور امام جمعه موقت ورامین، امام جمعه خیرآباد، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران، بخشدار مرکزی ورامین و کارگران منطقه صنعتی خیرآباد مراسم استکبار ستیزی کارگری برگزار شد.
مهندس صابر پرنیان مدیر عامل شهرک های صنعتی استان تهران در این مراسم با تقدیر از زحمات قشر زحمت کارگر در چرخه تولید ملی اظهار داشت: همیشه باید قدردان تولید کنندگان باشیم، تولید اشتغال زنجیره ای دارد و در این زنجیزه نقش مسئولان در جهت حمایت از آن پررنگ تر می باشد.
وی افزود: تولید ملی امروز عزت کشور است، اگر می خواهیم در جنگ اقتصادی پیروز شویم واحد های تولیدی را حمایت کنیم و قوانین کسب و کار برای واحد های تولیدی باید تسهیل زا باشد.
پرنیان با اشاره به یوم الله 13آبان و لزوم استکبار ستیزی خاطر نشان کرد: مبارزه با استکبار جهانی خودباوری در همه امور را طلب می کند امروز استکبار نماد آن در آمریکا است و این کشور برای به زانو در آوردن ما جنگ اقتصادی راه انداخته است که تاکنون با همت سربازان این جنگ که تولیدکنندگان و کارگران زحمتکش هستند موفق نبوده و نخواهد بود.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران ادامه داد: لازم است، مسئولان با حضور در واحد های تولیدی ضمن تشکر مشکلات عزیزان تولید کننده را رفع کنند، فضای حمایت از تولید با مانع زدایی حرکت داشته باشد و بسترهای لازم در این خصوص فراهم گردد.
وی جهش اقتصادی را یکی از حرکت های بزرگ کشور در گام دوم انقلاب دانست و تصریح کرد: قطعا بخش خصوصی دنبال توسعه و حرکت روان ریل اقتصادی در گام دوم انقلاب اسلامی است و در این خصوص به اطلاع برسانم که طی شش ماه گذشته، چهار برابر دو سال گذشته شرکت های دانش بنیان رشد داشته اند.
مهندس پرنیان در پایان با احصا مشکلات منطقه صنعتی خیرآباد ورامین گفت: به دنبال رفع مشکلات منطقه صنعتی خیرآباد هستیم و امیدواریم با تشکیل هر چه سریعتر هیئت مدیره جدید این مشکلات به حداقل برسد.
حجت الاسلام جعفر طزری امام جمعه منطقه خیرآباد شهرستان ورامین در این مراسم گفت: تولیدکنندگان امروز در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی هستند و خدمات و تلاش های این عزیزان باعث گردیده است تا استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل در رسیدن به اهداف خود در جنگ اقتصادی در ایران اسلامی ناکام بمانند.


لازم به ذکر است، پس از این مراسم مسئولین با حضور در چند واحد تولیدی ضمن خدا قوت به تولیدکنندگان از این واحد ها بازدید کردند که در حاشیه این بازدید ها، حجت الاسلام محمودی امام جمعه موقت ورامین از وجود برخی موانع تولید و سنگ اندازی برخی دستگاه ها در راه تولید انتقاد کرد.

کد خبر 1110898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha