انجمن کارگزاران گمرکی فارس نگاه ملی و توسعه ای برای صادرات استان داشته باشد

فروغان گفت: انجمن کارگزاران گمرکی استان فارس باید نگاه ملی و توسعه ای را برای صادرات استان داشته باشد و اعضا از تجربیات خود برای کمک به صادرات فارس استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «خسرو فروغان»، امروز (شنبه 8 آبان) در جلسه وبینار کمیسیون صادرات، واردات و گمرک اتاق بازرگانی فارس گفت: انجمن کارگزاران گمرکی در پی ثبت در اتاق بازرگانی ایران، فعالیت خود را به صورت رسمی در اتاق بازرگانی فارس آغاز کرده است.

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی فارس افزود: آغاز به کار انجمن کارگزاران گمرکی استان فارس، نویدبخش فعالیت های مثبت در این بخش است و این انجمن به صورت مستقل خدمات خود را به جامعه مخاطبان ارائه می کند.

وی اضافه کرد: انجمن کارگزاران گمرکی استان فارس باید نگاه ملی و توسعه ای را برای صادرات استان داشته باشد و اعضا از تجربیات خود برای کمک به صادرات فارس استفاده کنند.

فروغان تاکید کرد: دولت در پی استفاده حداکثری از امکانات و شرایط برای بهبود اقتصاد کشور است و نقش آفرینی تشکل ها و فعالان اقتصادی بخش خصوصی در تحقق این هدف موثر است.

«محمد امین صباغی زاده» نیز در این جلسه گفت: انجمن کارگزاران گمرکی استان فارس با حمایت اتاق بازرگانی فارس و با ایجاد تعامل بین کارگزاران در سطح استان، فعالیت خود را آغاز کرده و جلسات موثری تاکنون برگزار کرده است.

رئیس انجمن کارگزاران کمرگی استان فارس افزود: جای تشکلی مانند انجمن کارگزاران گمرکی در اتاق بازرگانی فارس خالی بود و کارگزاران کمرگی در حوزه صادرات و واردات و ترانزیت کالاها تبه قوانین و بخشنامه های به روز تسلط دارند و می توانند مشاوران خوبی برای صادرکنندگان و واردکنندگان و فعالان اقتصادی باشند.

وی تاکید کرد: دفتر این انجمن در منطقه ویژه اقتصادی شیراز فعال است و با هدف کمک به ایجاد مسیر سالم صادرات، کاهش هزینه ها و افزایش تمایل به صادرات و کاهش دغدغه فعالان این عرصه، روزانه به ارائه خدمات مشاوره ای به صادرکنندگان و واردکنندگان می پردازد.

کد خبر 1110904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha