برگزاری یادواره شهدای در روستای قراجه هریس

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد جامع روستای قراجه، از برگزاری یادواره شهدای روستای قراجه در مسجد جامع این روستا خبر داد و گفت: استقبال پرشور اهالی نشان دهنده جایگاه والای شهدا در بین مردم است.

بهنام پور اسد، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، با اشاره به جایگاه والای شهیدان در میهن عزیزمان، از برگزاری پرشور مراسم یادواره شهدای روستان قراجه شهرستان هریس خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد جامع روستای قراجه، شهدا را مایه خیر و برکت عنوان کرد و افزود: روستای قراجه 10 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم ایران عزیز کرده است که باعث غرور و افتخار اهالی روستا هستند.

وی در ادامه به استقبال پرشور مردم روستا از برگزاری یادواره شهدا اشاره کرد و گفت: یادواره شهدای روستای قراجه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و همچنین مداحان اهل بیت عصمت و طهارت و عموم مردم  در مسجد جامع روستای قراجه برگزار شد .

پور اسد با تاکید بر لزوم رعایت دستوالعمل های بهداشتی در دروان شیوع کرونا، ادامه داد: این مراسم با استفاده از ماسک و در فضای بزرگ مسجد جامع روستا به همت بسیج  و همکاری کانون فرهنگی هنری مسجد و  با حضور مردم برگزار شد و طی آن گروه سرود کانون فرهنگی هنری مسجد نیز به اجرای برنامه پرداخته و مورد تجلیل قرار گرفتند.

گفتنی است کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد جامع روستای قراجه شهرستان هریس از سال 1391 با اخذ مجوز از ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری آذربایجان شرقی، فعالیت های فرهنگی، مذهبی، آموزشی و عقدتی و هنری خود را آغاز کرده و مامنی برای حضور جوانان و نوجوانان و همچنین اهالی روستا می باشد.

شایان ذکر است، این کانون با کسب بیش از 13 هزار امتیاز در فهما در سال گذشته یکی از  کانون های فعال  می باشد.

کد خبر 1110956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha