بازدید مدیرکل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد از بقاع متبرکه امامزاده محمود و  میرسالار علیه السلام

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، از بقاع متبرکه امامزاده محمود و امامزاده میرسالار علیه السلام در شهرستان کهگیلویه بازدید بعمل آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت‌الاسلام «عباس نصیرالاسلامی» به همراه معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کهگیلویه از بقاع متبرکه امامزاده محمود و امامزاده میرسالار علیه السلام در شهرستان کهگیلویه بازدید کردند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست با هیئت امنا بقعه متبرکه امامزاده میرسالار علیه السلام که در بارگاه مطهر برگزار شد، به بررسی مشکلات و موانع توسعه و بهسازی این امامزاده پرداختند.

 

وی در بازدید از بقعه متبرکه امامزاده محمود علیه السلام گفت: پیگیری نقشه و احداث سرویس بهداشتی جدید در اولویت ساخت است.

 

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی در مورد اولویت در امامزادگان و بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: کارهای عمرانی پیرامون بقاع متبرکه باید انجام شود و اولویت کارهای اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، مباحث خدماتی و سرویس دادن به زائران است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از مشکلاتی که بسیار مشهود بوده موضوع سرویس های بهداشتی این اماکن مقدس است، از یک سو برخی از این سرویس ها باید بازسازی و از سوی دیگر باید این سرویس ها افزایش یابد، پس یکی از اولویت های نخست ما می تواند بحث خدمات سرویس های بهداشتی باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1110958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha