ملت ایران پای انقلاب و آرمان های نظام اسلامی ایستاده‌اند

فتح اللهی با اشاره به جاری بودن معجزه امداد الهی در تاریخ ۴۳ ساله انقلاب اسلامی گفت: فشارهای امروز جنگ اقتصادی و تحریم ها بر هر کشوری وارد می‌شد آن را به زانو درمی آورد اما ملت ایران همچنان پرقدرت پای انقلاب و آرمان های نظام اسلامی ایستاده‌ است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «علی فتح الهی» امروز (شنبه، 8 آبان) در نشست بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان استان گیلان با بیان اینکه این ایام فرصت مناسبی برای تبیین چهره کریه استکبار و ضرورت استکبارستیزی برای نسل جوان و نوجوان است گفت: امروز پیام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از سوی ملت ایران به همه کشورها صادر شده است.

 

فرماندار رشت با بیان اینکه یوم‌الله 13 آبان مصادف با سه رخداد بزرگ است که امام راحل(ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند افزود: جامعه باید دلیل لانه جاسوسی خواندن سفارت یک کشور که وظیفه ذاتی آن پیگیری حقوق سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشورش است را بداند.

 


وی تبیین احساس تکلیف دانش آموزانی که در مقابل استکبار جهانی ایستادند و شهید شدند را یکی از جلوه های مهم یوم‌الله 13 آبان دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران از آغاز نهضت تا پیروزی بر محور مردم بوده و خداوند نیز نگاه ویژه ای به این حرکت دینی و مردمی داشته است.

 


فتح الهی به نقش آفرینی آحاد جامعه و اقشار مختلف در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و سپس تداوم آن اشاره کرد و بیان داشت: ایدئولوژی انقلاب اسلامی متفاوت از تمام انقلاب های دنیا است لذا در دورانی که حرفی از سایر انقلاب ها نیست، شاهد صدور تفکرات انقلاب اسلامی ایران به دنیا هستیم.

 


وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با دستان خالی و با تکیه به قدرت الهی در مقابل حکومت چند هزار ساله شاهنشاهی ایستاد و مردم را به پیروزی رساند، خاطرنشان کرد: در دوران جنگ تحمیلی نیز شاهد امدادهای الهی بودیم و رزمندگان اسلام در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح که برتری تجهیزاتی و تسلیحاتی داشت، ایستادگی کردند.

 


فرماندار رشت با اشاره به جاری و ساری بودن معجزه امداد الهی در تاریخ 43 ساله انقلاب اسلامی، گفت: فشارهای امروز جنگ اقتصادی و تحریم ها بر هر کشوری وارد می‌شد آن را به زانو درمی آورد اما ملت ایران همچنان پر قدرت پای انقلاب و آرمان های نظام اسلامی ایستاده‌اند.

 


وی از دانشجویان و دانش آموزان خواست از فرصت یوم‌الله 13 آبان برای افزایش بصیرت خود استفاده کنند و متذکر شد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند، شبیخون فرهنگی دشمنان، جوانان و نوجوانان ما را هدف قرار داده است لذا باید نسل آینده را با پیام انقلاب اسلامی آشنا کنیم تا پای اهداف متعالی انقلاب بایستند و به انتقال فرهنگ استکبارستیزی ملت ایران کمک کنند.

کد خبر 1110974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha