۲ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان خراسان رضوی دستگیر شدند

پارسافر گفت:در راستای جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور مرزبانان این فرماندهی موفق شدند دو تبعه افغان را که قصد قاچاق مواد مخدر به داخل مرزهای کشورمان داشتند را شناسایی و دستگیر کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سرهنگ «محمود پارسافر» امروز(۸ آبان) در جمع خبرنگاران گفت: در راستای جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور مرزبانان این فرماندهی موفق شدند دو تبعه افغان را که قصد قاچاق مواد مخدر به داخل مرزهای کشورمان داشتند را شناسایی و دستگیر کنند.

 

جانشین مرزبانی خراسان رضوی خاطر نشان کرد : در یک عملیات مرزبانان این فرماندهی موفق به کشف ۶۰ بسته آب بندی شده به وزن ۷۱۰ گرم هروئین فشرده از یک تبعه افغانی که به صورت بلعی در معده جاساز نموده شدند.

 

وی ادامه داد:در عملیات دیگری از بازرسی وسایل یک تبعه دیگر که در حال ورود به کشور بود ۳۱۰ گرم تریاک کشف نمودند، هر دو متهم دستگیر شده در این رابطه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح تحویل شدند.

 

پارسافر با اشاره به رشادت‌های مرزبانان استان خراسان رضوی در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر یادآور شد: مقابله با هرگونه مبادرت مواد مخدر یکی از مهمترین وظایف مرزبانان ماست و این غیور مردان با توکل بر پيشگاه الهي در راه مقابله با سوداگران مرگ به طور جدي در شبانه روز کوشش دارند تا با عزمی راسخ با افراد سودجو و فرصت طلب برخورد کنند.

کد خبر 1110998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha