رژه خودرویی دستگاه های اجرایی رضوانشهر برگزار شد

در آغازین روز از هفته پدافند غیرعامل، دستگاه های اجرایی عضو کارگروه پدافند غیر عامل شهرستان رضوانشهر با خودروی های سبک و سنگین به اجرای رژه خودرویی در شهر پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در رضوانشهر، «محمود قاسمی» امروز (شنبه، 8 آبان) در حاشیه رژه خودرویی دستگاه های اجرایی شهرستان رضوانشهر ضمن عرض تبریک هفته پدافند غیر عامل برگزاری این رژه خودرویی را نهادینه سازی فرهنگ پدافند غیرعامل و نمایش آمادگی و توانمندی دستگاههای اجرایی عضو کارگروه اعلام کرد و گفت: این رژه در راستای پایداری و ارتقای کیفیت ارایه خدمات به مردم برگزار شده است.

 

فرماندار رضوانشهر تصریح کرد: دستگاه های اجرایی با برگزاری رژه خودرویی در شهر رضوانشهر آمادگی خود را برای ارتقا ارائه خدمات به مردم به نمایش گذاشتند.  

 

وی در ادامه از همکاری سپاه ناحیه، نیروی انتظامی، پلیس راهور و دستگاه های اجرایی عضو کارگروه در جهت برگزاری این رژه خودروئی قدردانی کرد.

 

*برگزاری مانور پدافند غیرعامل مخابرات

به همین مناسبت براساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته مانور قطع برق واستفاده از ژنراتور برق اضطراری در اداره مخابرات رضوانشهر نیز برگزار شد.

 

فرماندار رضوانشهر در این مانور نیز گفت: مانور مذکور برای ارزیابی آمادگی نیروی انسانی و تجهیزات مخابرات شهرستان انجام شده است و در این مانور، عملیات فنی در مواقع بروز بحران به محک گذاشته شد.

 

قاسمی تصریح کرد: در این مانور با قطع برق شهری مرکز تلفن شهری شهرستان، واحد تغذیه نیرو و انتقال تجهیزات برق و باطری‌های مرکز وارد مدار شدند و در کوتاه ترین زمان ممکن ارتباطات به حالت عادی بازگشت و وقفه ‌ای دربرقراری ارتباطات تلفن ثابت مشاهده نشد.

 

وی با تقدیر ازهمه عوامل اجرایی این عملیات، هدف از اجرای مانورهایی از این قبیل را سنجش میزان آمادگی تجهیزات اعلام کرد.

 

در مانور پدافند غیر عامل و رژه خودرویی حجت الاسلام مهدی نژاد امام جمعه، معاون سیاسی فرمانداری، فرمانده سپاه ناحیه، جانشین انتظامی فرماندار رضوانشهر را همراهی کردند.

 

کد خبر 1111005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha