یادواره شهدای ۱۸ آبان کرخه نور برگزار می شود

عفری مفرد از برگزاری یادواره شهدای ۱۸ آبان روز شهادت شهدای کرخه نور در یادمان این شهیدان خبر داد و گفت: لازم است تمامی یگان های نظامی و انتظامی، دستگاه های دولتی و اجرایی در راستای اجرای این مهم با هم هماهنگ باشند.

«حبیب عفری مفرد» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: طبق جلسه ای که با مدیرکل نوسازی مدارس برگزار شد، مقرر شد پروژه های نیمه کاره هرچه سریع‌تر به پایان برسند و علاوه بر این برخی اقلام مورد نیاز مدارس روستایی نیز تامین شد.

 

فرماندار هویزه افزود: تعیین تکلیف اعتبارات زیرساخت جاده های روستایی شهرستان هویزه  در محورهای قیصریه، گریشیه، هورت عاگول، الهاسی، حساسنه و همچنین خط کشی برخی معابر  به اتمام رسیده و ... از مهمترین کارهای این شهرستان است که مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان قول همکاری ویژه در این زمینه را دادند.

 

وی با بیان اینکه یادواره شهدای ۱۸ آبان برگزار می شود اضافه کرد: جلسه هماهنگی برگزاری یادواره ۱۸ آبان روز شهادت شهدای کرخه نور در یادمان این شهیدان برگزار شد که شهرداران، بخشداران و دهیاران لازم است فضاسازی شهری و روستایی در این خصوص به خوبی انجام دهند.

 

عفری مفرد با تاکید بر لزوم برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های ستاد بزرگداشت شهدای مظلوم کرخه نور در شهرستان و لزوم مشارکت مردم عنوان کرد: لازم است تمامی یگان های نظامی و انتظامی، دستگاه های دولتی و اجرایی در راستای اجرای این مهم با هم هماهنگ باشند.

 

کد خبر 1111014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha