احداث تونل دوقلو در ابر پروژه بزرگراه «شهید سلیمانی» شیراز

اصنافی گفت: عملیات ساخت تونل دوقلوی «شهیدان خادم صادق» در ابر پروژه بزرگراه «شهید سلیمانی» به زودی آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احسان اصنافی»، امروز (شنبه 8 آبان) با اشاره به بازدید روز جمعه از پروژه بزرگراه «شهید سپهبد سلیمانی» در جمع اهالی شهرک «محمودیه» شیراز در جمع خبرنگاران گفت: عملیات ساخت تونل دوقلوی «شهیدان خادم صادق» در ابر پروژه بزرگراه «شهید سلیمانی» به زودی آغاز می شود.

شهردار شیراز افزود: بزرگراه «شهید سلیمانی» در بهبود ترافیک شرقی-غربی و کاهش تردد خودروها در معابر موازی خود مانند میدان دانشجو، بلوار شهید چمران، تقاطع بصیرت (معالی آباد) و میدان صنایع نقش موثری دارد.

وی اضافه کرد: لازم است تا مشکلات تملک این پروژه و مشکلات اهالی اطراف آن مانند چاه آب شهرک «محمودیه» که در حاشیه کارگاه پروژه و محل ساخت تونل های جدید قرار دارد برطرف شوند.

اصنافی تاکید کرد: پس از رفع مشکلات اهالی، عملیات ساخت تونل های جدید بزودی آغاز خواهد شد و پیمانکار توانمند پروژه با رفع موانع، کار را با سرعت و دقت پیش خواهد برد.

شهردار شیراز با اشاره به تقاطع غیرهمسطح «جام جم-جمهوری اسلامی» نیز گفت: عملیات اجرایی این تقاطع اخیرا شروع شده و برای اجرای بزرگراه «شهید سلیمانی» تا پایان سال آینده در تلاش هستیم زیرا در انتقال ترافیک و کاهش تردد از معابر غیر شریانی نقش کلیدی ایفا می کند.

کد خبر 1111041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha