ضرورت ترویج سیره رضوی در جامعه

حجت الاسلام فتحی ضمن تاکید بر همکاری خادمیاران رضوی بر ترویج فرهنگ کتابخوانی، ضرورت ترویج سیره رضوی و گسترش فرهنگ مطالعه در جامعه را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، با هدف ترویج سیره رضوی و گسترش فرهنگ مطالعه، قربانعلی بیات، مسئول کانون های خادمیاران آستان قدس رضوی در استان زنجان؛ حجت الاسلام نجم الدین فتحی، امام جمعه موقت شهرستان ایجرود و جمعی از خادمیاران شهرستان در کتابخانه مولوی زرین آباد شهرستان ایجرود حضور یافتند و برنامه ای فرهنگی با محوریت اثبات امامت و امام شناسی برگزار شد.

 

در این مراسم، حجت الاسلام نجم الدین فتحی، امام جمعه موقت شهرستان ایجرود با تاکید بر لزوم ترویج سیره امام رضا(ع) در جامعه، از برگزاری یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی توسط کتابخانه‌های عمومی قدردانی کرد و گفت: خادمیاران رضوی آماده همکاری با کتابخانه‌های عمومی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی هستند.

 

در ادامه رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایجرود ضمن قدردانی از نماینده ولایت فقیه در سپاه انصار المهدی استان برای انجام این اقدام فرهنگی، خواستار تداوم این برنامه در سال های آتی شد.

 

رضا نظری از خادمیاران برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد و ادامه داد: نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان ایجرود، همکاری خوبی در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی با کتابخانه‌های عمومی داشته است که این امر نشان از دغدغه فرهنگی این مجموعه دارد.

 

مولودی خوانی و کلاس آموزشی بدو خدمت خادمیاری آستان قدس رضوی از بخش های دیگر این برنامه بود.

 

کد خبر 1111081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha