حوزه دانش‌آموزی در تیررس جنگ نرم دشمن است

سردار باقری با بیان اینکه دشمن می‌داند که در حوزه جنگ سخت دیگر قادر به رویارویی با جمهوری اسلامی نیست گفت: آن چیزی که اکنون دشمن در دستور کار خود قرار داده، جنگ نرم است و یکی از حوزه‌هایی که در تیررس دشمن قرار گرفته، حوزه دانش‌آموزی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار نعمت‌الله باقری» در آیین غباررویی مزار شهدا به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی اظهارکرد: ما بیش از ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز در طول دفاع مقدس تقدیم کردیم تا خاک‌مان زنده بماند و دست اجنبی نیافتد، اما وقتی به شهدای دانش‌آموز نگاه می‌کنیم، می‌بینیم شهدای شاخصی داریم که شهیدان فهمیده، خیام و ... جز آنها هستند.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه جنگ تمام شد و ما شهدای زیادی تقدیم کردیم اما توطئه دشمن تمام شدنی نیست افزود: ما فکر نکنیم که با تمام شدن هشت سال دفاع مقدس توطئه دشمن نیز تمام شده است، بلکه این توطئه‌ها از پیش از پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشته و تا الان نیز ادامه‌ دارد.

 

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری فرمودند تا زمانی‌ که جمهوری اسلامی ایران پابرجاست، دشمنان نظام نیز وجود دارند پس ما در این فکر نباشیم که یک روزی دولت‌های شرق و غرب دست از توطئه علیه ما برمی‌دارد.

 

سردار باقری با بیان اینکه آن چیزی که اکنون دشمن در دستور کار خود قرار داده، جنگ نرم است تصریح کرد: در جنگ نرم، دشمن می‌داند که در حوزه جنگ سخت دیگر قادر به رویارویی با جمهوری اسلامی نیست، بنابراین باید مسیر توطئه خود را عوض کند. 

 

وی ادامه داد: اگر بخواهیم واضح بگوییم، بحث سند ۲۰۳۰ است که دشمن بتواند در حوزه‌های مختلف مانند آموزش و پرورش توطئه‌های خود را پیاده‌سازی کند و یکی از حوزه‌هایی که در تیررس دشمن قرار گرفته است، حوزه دانش آموزی است.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان ابراز کرد: وقتی دشمن بخواهد در حوزه جنگ سخت اقدام و با بمباران و موشک باران کردن‌ها نیروی خود را وارد کند، در حوزه نرم نیز دقیقا همین اقدام را در دستور خود قرار می‌دهد.؛ آنها فکر دانش‌آموز و دانشجو را به سمتی که می‌خواهد هدایت و بعد اقدامات خود را پیاده‌سازی می‌کنند.

 

وی اذعان کرد: وقتی به اهداف هفده گانه‌ای که در سند ۲۰۳۰ وجود دارد نگاه می‌کنیم، چیزی را متوجه نمی‌شویم، اما وقتی هدف تفسیر شود، می‌بینیم که دشمن با زیرکی در حال پیاده‌سازی اهداف خود است؛ به طور مثال یکی از موضوعات این سند به صورتی بود که به آداب رسوم اسلامی ما نمی‌خورد.

 

سردار باقری با اشاره به اینکه اکنون بسیج دانش‌آموزی به عنوان یک میعادگاه برای دفاع از ارزش‌های انقلاب باید وارد کارزار شود خاطر نشان کرد: در این میان مسئولیت معلمان نیز مسئولیت سنگینی است.

 

وی با بیان اینکه بسیج دانش‌آموزی باید در حوزه آموزش به‌کارگیری و جذب، اقدامات ویژه‌ای انجام دهد تاکید کرد: امروز مجموعه بسیج وظیفه خطیری بر عهده دارد و در مجموعه بسیج دانش‌آموزی استان، اقدامات بسیار شایسته‌ای در تامین مایحتاج دانش‌آموزی چه مادی و چه علمی انجام داده است.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان یاد آور شد: امروز جنگ، جنگ فرهنگی است؛ مجموعه بسیج دانش‌آموزی با کمک معلمان باید این جنگ را در دستور کار خود قرار دهد.

 

کد خبر 1111162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha