رسالت ما توسعه زیر ساخت های فرهنگی است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: مأموریت، رسالت و وظیفه اصلی ما توسعه زیر ساخت های فرهنگی است چرا که منجر به برقراری عدالت فرهنگی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل ، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی در نود و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل گفت: شورای فرهنگ عمومی آئین نامه ای دارد که جایگاه، اهمیت و کارکرد آن را برای ما مشخص می کند و لازم است در مواقع لزوم بازخوانی شود تا در طی مسیر حرکتمان اثرگذار باشد و جهت دهی کند.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: شورای فرهنگ عمومی ظرفیت بالقوه‌ای است که باید در راستای تقویت و اصلاح آن پژوهش های لازم صورت گیرد.

 

حجت الاسلام معتمدی ادامه داد: یکی از وظایف شورای فرهنگ عمومی رصد وضعیت فرهنگی شهرستان از لحاظ زیرساختار، مؤلفه ها و هنجارها است.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان خاطر نشان کرد: شورای فرهنگ‌ عمومی عالی ترین شورا در حوزه فرهنگی و زیرساخت فرهنگی هر شهرستان است که به نوعی اتاق فکر و پارلمان فرهنگی و مرکز تصمیم گیری برای فرهنگ شهرستان است، لذا با توجه به ظرفیت ها باید برنامه ریزی، مدیریت و اقدامات لازم صورت گیرد ضمن اینکه متولیان فرهنگی و مجموعه‌های تاثیرگذار تعامل بیشتری با یکدیگر داشته باشند.


حجت الاسلام معتمدی با تأکید بر توسعه زیرساخت های فرهنگی شهرستان ها ادامه داد: مأموریت، رسالت و وظیفه اصلی ما توسعه زیر ساخت های فرهنگی است چرا که منجر به برقراری عدالت فرهنگی می شود.

 

وی افزود: برای تحقق این مهم، نقشه راه و سند توسعه مشخصی لازم هست که این زیرساخت ها شناسایی شوند و هدف فرهنگی را برای چند سال آینده در سطح شهرستان مشخص و جهت دهی کند.

 

نود و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، امام جمعه آران و بیدگل و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل در حسینیه حضرت زهرا(س) ستاد نماز جمعه برگزار شد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در پایان این نشست، از تلاش های حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی رییس شورای فرهنگ عمومی شهر آران و بیدگل برای قرارگرفتن این شورا در سال ۱۳۹۹ در بین سه شورای فرهنگ عمومی برتر استان اصفهان تجلیل کرد./

کد خبر 1111164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha