فعالیت های فرهنگی در مناطق حاشیه نشین گسترش پیدا کند

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: فعالیت های فرهنگی در مناطق حاشیه نشین شهرها و مناطق محروم استان باید گسترش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، سردار «قدرت الله کریمیان» جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جریان افتتاح مرکز فرهنگی شهید سلیمانی محله «بانبرز» اظهار کرد: توسعه فرهنگی مساله ای راهبردی در هر نظام اجتماعی به شمار می رود و اگر این موضوع مورد غفلت و سهل انگاری قرار گیرد ارکان مختلف اجتماعی آسیب می بیند. 

 

 وی تصریح کرد: بی شک تنزل نهادهای فرهنگی و بی توجهی به جایگاه ها و توسعه فرهنگی که می تواند فرزندان و آینده‌سازان این کشور را تربیت کند تاثیرات سویی بر نسل های آینده به دنبال خواهد داشت.

 

 سردار کریمیان بیان کرد: به هر میزان مراکز فرهنگی و هنری در استان افزایش یابد، آسیب های اجتماعی و بزهکاری کاهش یافته و لازم است فعالیت های فرهنگی و هنری به مناطق حاشیه نشینی و کمتر توسعه یافته شهرهای استان سوق داده شود تا اقشار مختلف بتوانند از آثار آن بهره‌مند باشند.

 

جانشین سپاه امیرالمومنین استان (ع) استان ایلام خاطرنشان کرد: کلید توسعه و پیشرفت کشور ما طبق سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در دستان جوانان و نوجوانانی است که مرکز ثقل آن ها مساجد و مراکز فرهنگی و تربیتی می باشد و باید بیش از گذشته به این مهم توجه کرد.

کد خبر 1111174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha