اجتماع مردمی گرامیداشت ۱۳ آبان در جیرفت برگزار می‌شود 

خداداد امینی روش گفت: امسال مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان جيرفت به صورت تجمع برگزار می‌شود.

«خداداد امینی روش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «خداداد امینی روش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان یاد و خاطره شهید حسین فهمیده، گفت: امسال مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت اجتماع مردمی در شهرستان جيرفت برگزار می‌شود.


رئیس شورای هماهنگی تبليغات اسلامی جيرفت بیان کرد: براساس تصمیمات گرفته شده، این مراسم با توجه به بهبود وضعیت کرونایی در شهر جیرفت، ساردوئیه، بلوک، جبالبارز شمالی، اسفندقه و علی آباد برگزار می شود.

 
وی ابراز کرد: آگاهی بخشی به مردم و شناساندن اهداف این روز بزرگ از جمله برنامه‌های تجمع راهپیمایان یوم الله ۱۳ است.


امینی روش اظهار کرد: مراسم اجتماع مردمی بزرگداشت ۱۳ آبان راس ساعت ۹ صبح در چهار راه بسیج مقابل فرمانداری و درب حسينيه شهداء برگزار می شود.


مسئول شورای هماهنگی تبليغات اسلامی جيرفت ادامه داد: سخنران مراسم حجت الاسلام ميثم تارم امام جمعه جيرفت است.


وی تاکید کرد:  اجتماع مردمی ۱۳ آبان ماه بی شک نماد استکبار‌ ستیزی و مقابله با زیاده خواهی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی است که با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برگزار می‌شود تا هرگز دشمنی ایادی کفر و استکبار از یادها و خاطره ها بیرون نرود.


امینی روش در خاتمه از آحاد مردم ولایتمدار و انقلابی شهر جیرفت برای حضور همراه با رعایت نکات بهداشتی در این اجتماع دعوت کرد.

کد خبر 1111209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha