۱۳ آبان ماه از شعائر الهی است

حجت الاسلام حمید بامری گفت:  ۱۳ آبان ماه از شعائر الهی است و همه ما وظیفه داریم برای تجلیل و تکریم این روز در میدان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، صبح امروز ۹ آبان ماه جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم ۱۳ آبانماه در شهرستان عنبرآباد برگزار شد.


حجت الاسلام «حمید بامری» در این جلسه، ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان و هفته بسیج دانش آموزی، گفت: ۱۳ آبان ماه یادآور سه رخداد مهم تاریخی کشور است، اول تبعید امام راحل به ترکیه، دوم اعتراض دانش آموزان به حکومت طاغوت و کشتار آنها توسط رژیم شاهنشاهی و سوم تسخیر لانه جاسوسی که هر سه حادثه یادآور جنایات رژیم شاهنشاهی در ایران است.



امام جمعه عنبرآباد افزود: ۱۳ آبان ماه از شعائر الهی است و همه ما وظیفه داریم برای تجلیل و تکریم این روز در میدان باشیم.


وی تاکید کرد: حضور در صحنه چنین رویدادهایی دشمنان ایران را نگران و عصبانی می کند بنابراین از آحاد مردم و مسئولین درخواست می کنیم که در تجمع روز ۱۳ آبان شرکت کنند.


«سمندری» در این نشست، گفت: وظیفه همه ما برگزاری و شرکت در مراسم روزهای خاصی همچون ۱۳ آبانماه که یادآور رشادت مردان بزرگ است می باشد.


 معاون عمرانی فرمانداری شهرستان عنبرآباد افزود: بنا بر تصمیمات استانی، برگزاری ۱۳ آبان بر عهده شهرستانها گذاشته شده که با توجه به وضعیت خوب شهرستان عنبرآباد این مراسم به صورت تجمع بدون راهپیمایی در این روز برگزار می شود.


وی ابراز کرد: حوادث سه گانه در روز ۱۳ آبان باید برای نسل های جدید بازگو شود تا عظمت این روز پنهان نماند.


سمندری با مهم بر شمردن این روز، خاطرنشان کرد: ۱۳ آبان روز بزرگی در دفتر انقلاب محسوب می شود و گرامیداشت آن واجب است.


 معاون عمرانی فرمانداری شهرستان عنبرآباد در خاتمه عنوان کرد: مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان همزمان با کل کشور روز پنجشنبه، به صورت تجمع در چهاراه مسجد جامع با حضور دانش آموزان، کسبه، مردم و مسئولین برگزار می شود.


گفتنی است؛ این جلسه با حضور حجت الاسلام بامری امام جمعه عنبرآباد، سمندری معاون عمرانی فرمانداری، سرهنگ بارانی جانشین سپاه، مسئول اداره تبلیغات اسلامی، مدیر آموزش و پرورش، رئیس اداره صمت و جمعی از مسئولین شهرستان جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم ۱۳ آبان ماه در محل فرمانداری عنبرآباد برگزار شد.

کد خبر 1111213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha