ویزیت اهالی شهرک نیایش در مسجد امام رضا (ع) به صورت رایگان صورت گرفت

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نیایش از ویزیت رایگان اهالی شهرک نیایش در مسجد امام رضا (ع) با همکاری گروه جهادی بسیج دانشگاه علوم پزشکی و کانون فرهنگی هنری نیایش خبر داد.

حجت الاسلام «اکبر قهرمان نیا» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اهالی شهرک نیایش در مسجد امام رضا (ع) با همکاری گروه جهادی بسیج دانشگاه علوم پزشکی و کانون فرهنگی هنری نیایش به صورت رایگان ویزیت شدند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نیایش تصریح کرد: با دعوت این کانون گروه جهادی فاطمه زهرا (س) بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با حضور در مسجد این شهرک اقدام به کارهای درمانی اهالی محله کردند.

 

وی ادامه داد: استقبال اهالی نیز در خصوص این طرح بسیار خوب بود و از خدمات پزشکی این گروه جهادی بهره مند شدند.

 

حجت الاسلام قهرمانی نیا اظهار داشت: این خدمات درمانی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی صورت گرفت و این گروه پزشکی تلاش کردند تا نیازهای بهداشتی و پزشکی اهالی را فراهم کنند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نیایش عنوان کرد: تیم دندانپزشکی این گروه جهادی نیز با حضور در مسجد خدمات متنوعی را به اهالی ارائه کرد.

 

حجت الاسلام قهرمانی نیا افزود: برگزاری جلسات قرائت قرآن کریم ویژه اقشار مختلف مردم از دیگر فعالیت های قرآنی و دینی این کانون است که با استقبال اهالی مواجه می شود.

 

کد خبر 1111221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha