علمک گذاری گاز در ۱۳ روستای چالدران

فرهادی گفت: طی روزهای اخیر علمک‌زنی در روستاهای قهرمان کندی، آرخاشان، شادلوی سفلی، جلیل کندی و نیز ریحانلوی علیا، وسطی و سفلی به اتمام‌ رسیده و در۱۳روستای این شهرستان شروع شده است.

«رضا فرهادی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، گفت: طی روزهای اخیر علمک‌زنی در روستاهای قهرمان کندی، آرخاشان، شادلوی سفلی، جلیل کندی و نیز ریحانلوی علیا، وسطی و سفلی به اتمام‌ رسیده است.

 

رئیس اداره گاز شهرستان چالدران با اعلام اینکه علمک گذاری روستاهای اروج کندی، حالحال سفلی وعلیا، جنگ تپه، دلک وردی و قلی دیزج هم در مراحل پایانی است و به زودی به اتمام خواهد رسید، افزود: برای انجام شبکه‌گذاری و علمک زنی در این ۱۳ روستا در مجموع ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

این مسئول همچنین بر تکمیل فرایند گازرسانی به روستاهای محور بدولی نیز اشاره کرد و گفت: گازرسانی به روستاهای چالدران یکی از آرزوهای دیرینه مردم این منطقه بود که با همت کارکنان شرکت گاز شروع و در حال اجراست.

 

فرهادی با تاکید بر اینکه سرعت اجرای پروژه ها اعم از نصب علمک و شبکه گذاری داخل روستاها از سرعت مطلوبی برخوردار است، افزود: این امر باعث ارتقاء سطح رضایتمندی مردم شده است.

 

وی در ادامه با اشاره به تداوم اجرای عملیات گازرسانی به روستاهای این شهرستان، اظهار کرد: هم اکنون ضریب نفوذ گاز طبیعی در میان خانوار روستایی چالدران ۴۹ درصد است که با بهره‌برداری از گاز روستاهای در حال گازرسانی، این میزان به بیش از ۵۸ در صد خواهد رسید.

 

کد خبر 1111232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha